Menu

Kategorie

  • Ponad 55,000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • 124,000 subskrypcji

  • POSTY GOŚCI

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Pijani na tory!

https://www.youtube.com/watch?v=w6exFg_Evvk
https://www.youtube.com/watch?v=w6exFg_Evvk

30 komentarzy do "Pijani na tory!"

  • luc napisał(a):
    4
    8

    Mieli szczescie, ze sie w nich pociag nie wpakowal jeszce..

  • Tom. napisał(a):
    144
    0

    Gdyby kiedyś, któremuś z Kolegów kierowców zdarzyła się podobna sytuacja po zmroku, to pamiętajcie, żeby OD RAZU wysłać kogoś co najmniej 500 metrów od przejazdu z latarką. Sygnał STOP na kolei to kręcenie wielkiego okręgu całą wyprostowaną ręką, a po zmroku stosuje się właśnie latarkę. Strona kręcenia koła jest dowolna.
    Może się przydać.
    Pozdrawiam.

    • Andrzej napisał(a):
      15
      0

      Tylko w którą stronę! 😮

      • Andrzej napisał(a):
        1
        0

        Biec 😀

        • Misiek napisał(a):
          0
          0

          Po semaforach widac z ktorej strony bedzie jechac

          • Tom. napisał(a):
            6
            0

            Na liniach dwutorowych ZAZWYCZAJ (czytaj: nie zawsze) jedzie się prawym torem. Ale nie można tego traktować jako pewnik.
            Najlepiej zabezpieczyć obie strony, a jeżeli już musimy wybrać to tą z gorszą widocznością, np z zakrętem.

    • Majkel napisał(a):
      5
      1

      Od siebie dodam że droga hamowania dla pociągu pasażerskiego jadącego z Vmax=160km/h (standard w UE do którego dąży PKP na liniach magistralnych i I rzędnych) wynosi 1300m przy warunkach suchej szyny bez liści/lodu. Mamy jesień, liście z drzew się sypią a deszcz pada niemal co dzień, także w takiej sytuacji należy NATYCHMIAST dzwonić na straż pożarną aby oni wstrzymali ruch kolejowy na danym szlaku.

      • Michał napisał(a):
        2
        1

        W takim wypadku najlepiej zadzwonić na 112 a w tym czasie wysłać jednego na nastawnię – tam jest radiotelefon i wszystko przebiega w tym przypadku bezproblemowo 🙂

      • baunc napisał(a):
        5
        1

        Szczęście w nieszczęściu że palant rozbijając samochód uszkodził też szlaban dzięki czemu maszynista dostał odpowiednio wcześnie informację o niesprawnych rogatkach i zgodnie z przepisami musiał zwolnić do 20km/h.

        • Może napisał(a):
          1
          0

          Nie jeśli tarczę przejazdową już minął.

          • baunc napisał(a):
            3
            0

            Pisałem o tym konkretnym przypadku. Jeśli pociąg minął już tarcze przejazdową to przejazd byłby zamknięty i gdyby wtedy palant staranował rogatki i utknął na torach to rzeczywiście byłoby pozamiatane. Tak czy inaczej miał więcej szczęścia niż rozumu.

    • Grzegorz napisał(a):
      1
      0

      Światło musi być czerwone .

    • XYZ napisał(a):
      5
      0

      już widzę jak pijany lub popalony usiłuję znaleźć latarkę po takim dzwonie

  • Piotr napisał(a):
    10
    4

    kadź pijany kierowca powinien kończyć w tym miejscu

  • yyy napisał(a):
    6
    0

    Wieś tańczy i śpiewa. I tak to mniej więcej wygląda po dyskotece w remizie strażackiej.

  • Skinny napisał(a):
    5
    5

    Szkoda że pociąg nie przerobił tego auta na żylaki. Jeszcze kozak by zapłacił za szkody na pociągu. Naturalna selekcja nie zadziałała 🙁

    • riesling napisał(a):
      3
      0

      Nie kozak tylko jego OC. Im więcej wypłat z OC tym droższe ubezpieczenia dla wszystkich, tak więc na końcu to ty też byś się dołożył do tej wypłaty.

  • edw napisał(a):
    4
    0

    Za uszkodzone rogatki przyjdzie od ubezpieczyciela regres, jakieś 5tys. kosztuje jeden szlaban z montażem.

  • DW napisał(a):
    6
    0

    tyle ich z tego auto spierdolilo a tylko jeden cos sie stara pomoc chociaz i tak bez szans. koledzy tylko do flaszki 😀

  • Masakra napisał(a):
    8
    0

    Ale tych 2 kolesi co siedzieli z tylu maja opuszczanie wozu opanowane do perfekcji . Jeden nawet piwa nie zapomnial .

  • riesling napisał(a):
    0
    0

    Nie dość, że pijany to jeszcze kopciuch.

  • Jacek napisał(a):
    1
    0

    Można jeszcze zrobić prosty myk w postaci zwarcia między obiema szynami (np. używając kabli rozruchowych) na wielu liniach gdzie stosuje się obwody torowe do sprawdzania zajętości toru, od razu pojawi się czerwone światło na semaforach.

  • Lukasz napisał(a):
    0
    0

    “Ale urwał” chciało by się rzec

  • Tomek napisał(a):
    0
    0

    “Krzychu! Kadetem tera!!”

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj