Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Polskie Drogi #81
—
Kolizja w Poznaniu
›
“Ręce opadają”
maj 11 2017
Kategoria:
JEDŹ BEZPIECZNIE
,
MONITORING
,
ROWERZYŚCI
https://www.youtube.com/watch?v=_tMYRsHslJk
do góry
35 komentarzy
do "
“Ręce opadają”
"
fda
pisze:
12/05/2017 o 23:08
Odpowiedz
Report comment
Dominik
pisze:
13/05/2017 o 19:02
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
13/05/2017 o 19:12
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
12/05/2017 o 17:48
Odpowiedz
Report comment
Dominik
pisze:
12/05/2017 o 16:32
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
12/05/2017 o 10:30
Odpowiedz
Report comment
Młode próchno
pisze:
11/05/2017 o 22:07
Odpowiedz
Report comment
Kkk
pisze:
11/05/2017 o 20:01
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:21
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:26
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:39
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:41
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 17:37
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
11/05/2017 o 18:13
Odpowiedz
Report comment
Kkk
pisze:
11/05/2017 o 20:05
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:15
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:26
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:31
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
11/05/2017 o 21:36
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:12
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:24
Odpowiedz
Report comment
Bobi
pisze:
11/05/2017 o 20:35
Odpowiedz
Report comment
TomaszTomasz
pisze:
11/05/2017 o 20:39
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
11/05/2017 o 21:39
Odpowiedz
Report comment
kjdkfj
pisze:
11/05/2017 o 16:03
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
11/05/2017 o 16:07
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
11/05/2017 o 14:59
Odpowiedz
Report comment
adamusss
pisze:
11/05/2017 o 14:59
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
11/05/2017 o 14:51
Odpowiedz
Report comment
I Kkk
pisze:
11/05/2017 o 20:07
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
12/05/2017 o 10:06
Odpowiedz
Report comment
kriss
pisze:
11/05/2017 o 23:16
Odpowiedz
Report comment
Dominik
pisze:
12/05/2017 o 16:18
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
12/05/2017 o 13:17
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
35 komentarzy do "“Ręce opadają”"
Korzystam z tego skrzyżowania i chcąc zachować swój samochód w całości skręcając w prawo nie będę wpychał się przed osobę wykonującą skręt w lewo, zjeżdżającą ze skrzyżowania. Tłumaczenie Dworaka jest nieintuicyjne. Układ tego skrzyżowania jest taki, że prawoskręt sprawia wrażenie odrębnego od głównego skrzyżowania, do tego dochodzi znak poziomy z trójkątami, który dodatkowo sugeruje, że osoba wykonująca skręt w prawo powinna ustąpić pierwszeństwa.
ale Dworak mówi jak jest kto ma pierwszeństwo a to że skrzyżowania jest źle zrobione tu być inna sprawa, chociaż wystarczyło by poprowadzić tam lewoskręt na skrajny lewy pas linia na jezdni i byłoby rozwiązane
Zgadzam się. Chociaż jedna osoba myśli jak ja. Różnica jest tylko w tym, że mi dawali łapki w dół, Ty masz łapki w górę. Nasuwa mi się jeden wniosek, nie warto myśleć i mówić za dużo, ciemna masa zaraz będzie chciała zabrać ci prawo jazdy.
Podsumowując grubą kreską. Nikt nie ma zamiaru jeździć niezgodnie z przepisem. Nie byłoby dyskusji ani konfliktów gdyby nadal obowiązywała zasada; skręcający w lewo zajmuje skrajny lewy pas, skręcający w prawo skrajny prawy pas, ale ten przepis zniesiono i źle zrobiono. Ten z prawej ma pierwszeństwo, ale ile to rodzi wątpliwości.
Dla wszystkich filozofów którzy twierdzą, że skręcający w lewo ma pierwszeństwo przed skręcającym w prawo, bo “jest już na drodze z pierwszeństwem” polecam udać się na to skrzyżowanie, lub o podobnej organizacji, skręcać w lewo nie przepuszczając tych z naprzeciwka skręcających w prawo, doprowadzić do kolizji, a jak przyjedzie policja i da wam mandat za spowodowanie kolizji, powiedzcie że chcecie najwyższy i gratis Panu/Pani z którym będziecie mieli kolizję dajcie 500zł, za stratę czasu, bo samochód im naprawią z waszego OC.
Chociaż, wy pewnie nawet prawa jazdy nie macie, bo macie 15 lat i się mądrujecie, a jak macie to chyba znalezione w chipsach, lub kupione u ruskiego na odpuście.
Ja na prawdę nie rozumiem, jak można kłócić się o tak oczywiste sprawy jak pierwszeństwo skręcającego w prawo, przed skręcającym w lewo?
Jak można podważać słowa kogoś kto na temat ruchu drogowego i kodeksu ma 100x większą wiedzę niż wy. Myślicie, że tak sobie nagrywa Zdzichu z ulicy i wrzuca sobie do TVP Kraków nagrania? Przecież gdyby ten człowiek się nie znał, nie dali by go do telewizji, gdyby popełnił błąd, na pewno by tego nie wrzucili, a nawet jeśli by to zrobili, ktoś by im to powiedział i na pewno by sprostowali.
Dziękuję dobranoc, bo to teraz ja straciłem 10min z życia pisząc tu ten komentarz.
I takie matoły jeżdżą po drogach a PSY montują fotoradary “ponieważ jest dużo wypadków”. Że ja wróciłem do tego pojebanego kraju……
Widząc dyskusję tutaj: k**wajapi***olę! 😮
Przez właśnie takie interpretacje jest ten program i sprawy w sądach z powodów, które można zakończyć na oświadczeniu. ZGROZA!
Podobne skrzyzowania to teligi z wielicką przy tesco oraz czarnowiejska z alejami. Na kazdym skrecajacy w prawo ma zielone i moze nadziac sie na tego co wczesniej skrecalz naprzeciwka w lewo. Pan Marek ma racje i nie ma co tu dyskutowac amen
Kkk. Nie mogę skumać, jakiego kierunku dotyczą twoje przykłady? Tak czy siak, to całkiem inna sytuacja. Na filmie droga dojazdowa jest daleko za skrzyżowaniem.
Nie jest daleko za skrzyżowaniem, bo jest jego częścią, to teraz szybko do rozporządzenia dotyczącego budowy dróg i sprawdzaj w jakiej odległości wjazdy i zjazdy dotycząc skrzyżowania, a od jakiej są już to dwa różne.
Tom. Tom. Qźwa ! Ty nawet inżynierem drogowym jesteś. 🙂 Nie pisz już, bo zaczynam ci współczuć.
To się określ na jaki temat materiały Ci przygotować, to nawet linki zapodam, gdy samemu nie potrafisz zajrzeć do PoRD i powiązanych tekstów.
Kolejny raz nie mogę się zgodzić z panem Markiem. W tej konkretnej sytuacji, gdzie pierwszeństwo ma wyjeżdżający z prawej przed tym co skręcił w lewo i już jest na prostej, jest kompletnie nielogiczne. Przepisy mają być przede wszystkim LOGICZNE I ZROZUMIAŁE. Nikt na skrzyżowaniu nie będzie się zastanawiał, czy tak, czy siak? Tym bardziej, że nie reguluje już tu sygnalizacja świetlna, która jest za nami i kierujemy się znakami poziomymi i logiką. Co za pajac pisze te bezmyślne przepisy?
Skręcając w lewo nie masz już żadnych znaków poziomych przed sobą, a jeżeli chcesz się kierować logiką to puść tego z prawej przecież nie masz tam pionowego znaku D-1.
Ale ten z prawej ma zielone!!! Czego nie kumasz? MUSISZ GO PUSCIC
Kkk. Ten z prawej ma zielone przed przejściem dla pieszych, dalej ma linię warunkowego zatrzymania. Gdzie tu logika?
Linia warunkowego zatrzymania nie określa przymusu ustąpienia pierwszeństwa, a jedynie miejsce zatrzymania, no ale cóż, jak ktoś na upartego twierdzi, że minięcie sygnalizatora oznacza, że już nas nie dotyczy, to co począć dalej?
Tom. Tom. Dalej jest linia warunkowego zatrzymania ! Ta linia jest po to, żeby ustąpić pierwszeństwa. A do zatrzymania się, zmusza nas znak Stop.
Znak poziomy P-13 nie nakazuje nam się zatrzymać, nie nakazywał i nie zapowiada się, aby zaczął nakazywać. Jest to linia uzupełniająca znak pionowy A-7, który nie obowiązuje i tak, ponieważ jest sygnalizacja na skrzyżowaniu.
To ty jeździsz wg znaków które dotyczą innych?
riesling. Kolega czyta bez zrozumienia. Oczywiście, że ten skręcający w lewo niema, po skręcie, znaków poziomych. Ale ten skręcający w prawo ma, już za sygnalizacją świetlną i o te znaki poziome mi chodzi (trójkąty). A co do logiki, której tobie najwyraźniej brak, jadący już na wprost po skręcie w lewo, widzi drogę dolotową, z nakazem warunkowego zatrzymania (trójkąty) i co wtedy myśli? (kurczę, był znak D-1, czy go nie było?) 🙂
To on wtedy myśli (ma myśleć), że znak poziomy P-13 nie nakazuje ustąpić pierwszeństwa, lecz robi to znak A-7 i radzę się podszkolić, bo potem kierowcy Twojego pokroju jeżdżą po parkingach sklepowych i są przekonani, że jadą z pierwszeństwem, a w większości przypadków są to skrzyżowania równorzędne, gdy nie ma znaku A-7.
Jeśli nie wiesz kiedy o tym, że pierwszeństwo jest ustalane przed wjazdem na skrzyżowanie, a nie na nim, to odłóż prawo jazdy, tak będzie lepiej dla każdego, a jutro na spacerze, gdy już zaczniesz tylko korzystać z komunikacji miejskiej sprawdź w jaki sposób zbudowane są skrzyżowania, bo na każdym jest linia warunkowego zatrzymania przed sygnalizatorem, gdy nie ma znaku D-1.
Tom. Tom. Toż się “filozofie” ujawnił. Super, że wiesz co to są skrzyżowania równorzędne, bo ja do tej pory nie wiedziałem, oświeciłeś mnie 😉 Nie komentuje dalej. Widać, że logika to dla ciebie obce i nie pojęte słowo.
Możesz swoją myśl rozwinąć, bo jak na razie, to próbujesz świeci, ale dalej słabo Ci to idzie. Na początku rozbłysnąłeś, to przyznam, bo jak można było stwierdzić, że gdy miniemy sygnalizację świetlną, to jest ona już nieważna.
Za dużo kombinujesz. Masz jeździć na znaki które stoją na twojej drodze a nie na innych drogach.
List zapewne napisany przez gościa, który naskoczył na babeczkę, wyjeżdżającą z tego bocznego zjazdu i która według niego wymusiła pierwszeństwo. Tak samo jest agresywny w tym liście jak był na nagraniu…
Nie… Przecież to był janusz 😛
I takie matoły jak Mareczek jeżdżą po naszych drogach… :/
Po raz kolejny prosimy o zabranie głosów przez ekspertów. 🙂
3, 2, 1 … Jako szef komisji eksperckiej wypowie się Pan Janusz… 😉
Jedne z najlepiej “zmarnowanych” 10minut w polskich internetach po raz 644 🙂
I potem takie pomatolki jak ty jezdza po drogach.masakra
Jesteś debilem czy tylko udajesz i nie rozumiesz mojej wypowiedzi jak 13 pozostałych kretynów dających łapkę w dół?
chciałbym zauwarzyć, że bez sygnalizacji świetlnej ten z prawej dalej ma pierszeństwo wg. przepisów to na prawdę może wprowadzać w błąd. Osobiście uważam , że do przepisów trzeba się stosować czy nam się to podoba czy nie bo inaczej będzie totalny chaos jak każdy będzie jeździł jak mu się podoba.Moim zdaniem to skrzyżowanie i oznakowanie go jest co najmniej niefortunne i ktoś powinien pomyśleć jak to zmienić ale do tego czasu będę sie stosował do przepisów króre już istnieją.
Zgadzam się z Tobą, już pod poprzednim filmem pisałem, że wystarczyło skręcających w lewo wypuścić na lewy pas, a tych w prawo na prawy, mielibyśmy sprawę rozwiązaną i bezkolizyjną.
Debile!