Menu

  • Kategorie

  • 165,000 subskrypcji

  • Ponad 72,000 polubień

  • Instagram

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

Strzeż się – przejazdu strzeżonego

https://www.youtube.com/watch?v=EwbETEkS0X0&feature=youtu.be#t=20
https://www.youtube.com/watch?v=EwbETEkS0X0&feature=youtu.be#t=20

17 komentarzy do "Strzeż się – przejazdu strzeżonego"

  • Przemo napisał(a):
    34
    1

    nieźle….a potem się dziwią, że ludzie giną :/

  • anonym napisał(a):
    13
    6

    prawdopodobnie maszynista drezyny nie zgłosił przejazdu

    • Borek napisał(a):
      7
      0

      Maszynista to tu nie ma nic do gadania, on rozmawia z dyżurnym właściwego posterunku i od niego otrzymuje polecenia i sygnały. To dyżurny zgłasza obsłudze rogatek przejazd pociągu, ewentualnie jest automat – może zawiodły czujniki.

  • Paulina napisał(a):
    18
    1

    Dlatego właśnie trzeba zachować szczególną ostrożność na każdym przejeździe kolejowym, nawet (a może tym bardziej?) strzeżonym.

  • Anon napisał(a):
    19
    1

    Dlatego ja nigdy nie wjezdzam jesli nie mam pewnosci ze na torach nie ma przecinaka. Czesto buractwo na mnie trabi, ale ja chce zyc…

  • felek napisał(a):
    5
    5

    Zgłosiłeś na policje lub do dyrekcji kolei?? a może na Kontakt24 wtedy puszczą Twój filmik w TV i dziennikarze się tym zajmą.

  • Palio napisał(a):
    4
    4

    zawsze zatrzymuję się na każdym przejeździe

  • cateh napisał(a):
    1
    1

    Podzamcze w kierunku Piask , gmina Mełgiew.

  • paxo napisał(a):
    3
    2

    hardcorowy filmik polecam zgłosić to na psiarnie ,ręce opadają

  • Radek napisał(a):
    0
    4

    Jaki on strzeżony? Gdzie tam jest budka dróżnika?

  • Łuki napisał(a):
    10
    0

    Rogatki zamykają się automatycznie. Dyżurni w stacjach pomiędzy którymi znajduje się przejazd mają podgląd na sygnalizacje SSP i w razie jakiejkolwiek awarii wystawiany jest rozkaz pisemny z ostrzeżeniem który nakazuje maszyniście zwolnić przed przejazdem do 20 km/h i podawaniu sygnału baczność ( instrukcja Ie-1- sygnał Rp1)

    • Mechanik napisał(a):
      2
      0

      W końcu ktoś się wypowiada sensownie. Na bank mechanik drezyny dostał rozkaz pisemny ,,O” w związku z uszkodzeniem SSP i postępował zgodnie z jego treścią, którą tu przytoczyłeś.

  • Gregory32 napisał(a):
    4
    4

    po to są znaki …..a nie pędzimy na oślep ….. zwolnić przed przejazdem , upewnić się ….. podstawa …

  • Mils napisał(a):
    2
    0

    Komentarz autora jest w zasadzie wystarczający

  • Kabun napisał(a):
    0
    1

    Chopie zgłaszaj to gdzie się da!

    Ok ktoś straci robotę ale ktoś mógł stracić dużo więcej

    Brawo za czujność! Warto zwolnic upewnić się ale tak co nie powinno miec miejsca

  • 3
    0

    Chcieliśmy poinformować Was, że przejazd kolejowo-drogowy zarejestrowany przez użytkownika w dniu 11.07.2015 był sprawny. Bowiem prowadziliśmy planowe roboty sieciowe na szlaku Minkowice –Świdnik w torze nr 1 w strefie oddziaływania na urządzenia ssp w km 190.890. Dlatego zostały zdalnie wyłączone urządzenia ssp po torze zamkniętym. Wykonawca robót przed wjazdem na przejazd nie wstrzymał ruchu kołowego tylko przejechał ze zmniejszoną prędkością. Natomiast po torze czynnym urządzenia ssp działały prawidłowo. Pozdrawiamy PLK

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Paź 20 2017
    Komplikacje na rondzie
  • Paź 20 2017
    WYPADEK VOLVO S40
  • Paź 20 2017
    Cała zawartość bagażnika (włącznie z psem) na drodze
  • Paź 20 2017
    Hyundai vs BMW – zderzenie na rondzie
  • Paź 19 2017
    Bez odstępu – bez wyobraźni
  • Archiwa

  • PARTNERZY

  • POSTY GOŚCI