Menu

Kategorie

  • Ponad 50 000 polubień

  • PD w mediach

  • Wszystkie odcinki PD

  • Kanał

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

  • Subskrybuj

    Wprowadź swój adres e-mail aby otrzymywać powiadomienia o nowych wpisach

Szeryf skuteczniejszy od kawy

Na podniesienie ciśnienia…

https://www.youtube.com/watch?v=wvtDVt-yUdY
https://www.youtube.com/watch?v=ZknJOXcTzWI

80 komentarzy do "Szeryf skuteczniejszy od kawy"

  • Patryk napisał(a):
    74
    2

    Dziadek z mercedesa nie znający przepisów …..

  • ZenonZzadupia napisał(a):
    10
    35

    Mnie to zastanawia tylko co autor miał na myśli projektując nagłe dodanie dodatkowego pasa ruchy żeby potem zaraz znowu go zwęzić…

    • anna napisał(a):
      77
      1

      Właśnie po to żeby nie było długiego korka na jednym pasie, może po to żeby auta nie blokowały skrzyżowania przed tym “nagłym dodaniem dodatkowego pasa”

      • ZenonZzadupia napisał(a):
        28
        2

        Cel szczytny, ale jak widać przy naszej polskiej kulturze jazdy prowadzi tylko do podniesienia ciśnienia ludzikom którzy nie kminią co znaczy “jazda na zamek”.

      • Anonim napisał(a):
        11
        42

        ale taki pas na chwile tworzy potworne korki sam z siebie, zakladajac ze ludzie beda z niego korzystac. bardzo prosto sobie to wyobrazic. wez prosta droge, jeden pas, plynny ale gesty ruch. nagle pojawia sie 2 pas(na 500m albo 1km), na ktory ludzie zjezdzaja zeby powyprzedzac. nie ma sily zeby na jego koncu nie robil sie korek. czesto wystarczy kilkanascie takich wyprzedzajacych wszystko stoi!

        • anna napisał(a):
          22
          1

          Chyba je zmniejsza, bo auta mogą się ustawić na dwóch pasach? NA jednym pasie zmieści się wiecej aut niż na dwóch pasach? O rany….!

          • Anonim napisał(a):
            1
            28

            zmiesci sie wiecej ale bardzo krotkowzrocznie. to inaczej. wyobraz sobie droge na ktorej sa 2 pasy, np autostrade. nagle jest zwezka do 1. nie spowoduje to zadnego spowolnienia i ostatecznie korka? co z tego ze 2 miescilo sie wiecej skoro potem wszystkie musze sie zmiescic na 1?

            • anna napisał(a):
              14
              1

              Takie rozwiązanie wprowadzą wiekszą płyność jezdy…. Cieżko cżłowieku, kompletnie tego nie rozumiesz.. https://www.youtube.com/watch?v=nzmGLUI5vcE obejrzyj to, może zrozumiesz… Sprawdza się to W Niemczech, Francji. Tylko tu Janusze nie potrafią tego zrozumieć.

              • Anonim napisał(a):
                3
                19

                jestem calkowicie za jazda na zamek. zaraz ale my nie o tym mowimy hahaha. mowimy o zasadnosci dodatkowego pasa na 500m. teraz moglbym cie wysmiac za twoje czytanie ze zrozumieniem.
                i tak na marginesie…zabrzmi to bardzo protekcjonalnie: nie, nie sprawdza sie. w krajach , ktore wymienilas jestem niemal codziennie, w zadnym z nich ludzie nie umieja jezdzic na zamek

                • anna napisał(a):
                  12
                  2

                  1. Słaba riposta, Raczej twoje czytanie ze rozumienie jest słabe, a może wszystkiego nie przeczytałeś
                  2. Wątpie… typowy Janusz “jestem niemal codziennie” – Czyli pewnie w ogole nie byłeś 🙂

                • Bdg napisał(a):
                  7
                  0

                  W miejscu gdzie zaczynal sie filmik, konczylo sie skrzyzowanie gdzie jest również przejazd kolejowy. Dlatego jest ten pas by nie utrudniać i korkowac niepotrzebnie przejazdow. W Polsce rzadko co stosuje sie jazde na zamek bo zal dupe sciska innym, ze wjada przed nami, , nie mowie o wszystkich ale o wiekszosci.

              • Tomek napisał(a):
                0
                4

                Widać że nie byłeś nigdy w Niemczech. Tam przez jazdę na zamek są korki.

            • Franq napisał(a):
              4
              0

              jeżeli ruch tam nie idzie płynnie a co chwilę jest postój do całkowitego zatrzymania to drugi pas może dać bardzo dużo, wiele osób rusza dopiero wtedy kiedy to poprzednik odjedzie na 5-10m, w tym wypadku robią sobie miejsce na samochód z drugiego pasa, niepotrzebne wolne luki się eliminują i przez kolejne skrzyżowanie które to robi zator przejeżdża więcej samochodów.

          • kriss_u napisał(a):
            5
            25

            Jeden korek na 100m czy dwa na 50m to jeden hój a kiedy z dwóch pasów trzebazjechac na jeden to robi kie kolejny zator.
            Jeśli ktoś chce w podobnej sytuacji korzystać z lewego pasa ok super ma takie prawo w 100% ale niech też pamięta że na końcu ma obowiązek poczekać aż ktoś go przepuścić na prawy bo ten z prawego nie ma obowiązku go przypuszczać bo ma 100% pierwszeństwa. A wy stojąc na lewym macie obowiązek ustąpić pierwszeństwa wszystkim z prawego (ciekawe czemu zawsze o tym zapominacie i pchać się na prawy na hama?????)
            Prawda jest taka że taki tzw szeryf wkorwia ale bardziej wkorwia cwaniak chcący za wszelką cenę wcisnąć się przed zderzak bo jemu się spieszy bardziej.

            • anna napisał(a):
              10
              2

              Szkoda że za granicą potrafią z tego korzystać auto z prawej, potem z lewej… Bardzo proste. Przez takich ludzi jak ty, potem tworzą sie korki na zwężeniu.

            • Marcin napisał(a):
              7
              2

              Jakim trzeba być tępym bucem zeby tak . Na szczęscie juz mają wprowadzic ustawe dzięki której policja będzie mogła karać kierowców jadących prawym pasem i którzy nie wpuszczają ludzi jadących na “zamek” . Bedzie więcej mandatów niz za predkosć

              • kriss_u napisał(a):
                1
                5

                Nie znirzam się do poziomu pseudo kierowców chcących za wszelką cenę wyprzedzić kilka aut i wpychajacych się na chata na prawy, jak również do tych zajerzdzajacych drogę na lewym pasie. Za to korzystam z pierwszeństwa na prawym pasie i nie wpuszczać cwaniaczkow z lewego bo mam pierwszeństwo i nie muszę.
                I porad kolejny pytam skąd ta skleroza przy zmianie pasa z lewego na prawy???
                Jedziesz lewym to jedz masz prawo ale jak chcesz na prawy to musisz poczekać. Chcesz zgodnie z prawem to się do niego stosuj nie tylko na początku ale i na końcu.
                A zasada suwaka puki co to fikcja, ale szczerze uciesze się BARDZO gdy zacznie funkcjonować bo wtedy takie sytuacje przestaną mieć miejsce i że strony szefów i cwaniaczków

              • kriss_u napisał(a):
                1
                3

                Rozczarowany was ale nie zniżam się do poziomu cwaniaczka omijajacego korek a tym bardziej do celowego zajechania komuś drogi.
                Zasada suwaka przy okazji takich nagrań przewija się non stop, niestety póki co w naszym pięknym to fikcja.
                A wy może mi wyjaśnienie w swej mądrości skąd się bierze u niektórych zajebista skleroza bo pamiętacie że macie prawo jechać lewym pasem i proszę droga wolna ale jak trzeba na prawy zjechać to dopada was amnezja i nie pamiętacie że musicie ustąpić pierwszeństwa wszystkim z prawego tylko się wpychacie na hama. Kierowcy jadący prawym nie mają obowiązku wpuszczana tych z prawego bo mają pierwszeństwo.
                DOMAGACIE SIE PRZESTRZEGANIA PRAWA TO ZACZNIJCIE OD SIEBIE I PRZESTRZEGAJCIE NIE TYLKO NA POCZATKU ALE I NA KONCU grzecznie czekając aż ktoś was wpuścić.
                Mnie osobiście bardziej od szeryfów wkórwiają wyprzedzanie, za wszelką cenę wyprzedzić i na hama przed maske, sami zdecydujcie co gorsze i częściej spotykane.
                Jeśli chodzi o wasz ulubiony suwak to wielka ściema że rozładowuje korki, może jedynie go nieco uplynnić o ile będzie prawidłowo funkcjonował.
                I szczerze to BARDZO bym się ucieszył z prawidłowego funkcjonowania zasady suwaka bo podobne sytuacje nie miały by miejsca.

        • Anonim napisał(a):
          1
          1

          Zwykłe zwiększenie przepustowości DWU(DWA) 2 KROTNIE!

          • Kris napisał(a):
            3
            5

            G prawda. Dwukrotne skrócenie długości korka, ale nie zwiększenie przepustowości. Mogło by 100 pasów schodzić się w jeden, ale to nie zwiększa przepustowości tego jednego w zwężeniu.

            • Michał napisał(a):
              2
              0

              skrócenie korka już jest korzystne, bo nie blokuje się kolejnych skrzyżowań

              poza tym auta na dwóch pasach będą sprawniej ruszać niż ta sama ich liczba na jednym pasie

        • mati1808 napisał(a):
          7
          1

          “czesto wystarczy kilkanascie takich wyprzedzajacych wszystko stoi!”
          Do wszystkich baranów co twierdzą, że to spowalnia albo że nic nie zmienia!!
          Zwróćcie uwagę na to, że chociaż korek jest 2 razy krótszy to jest co najmniej 3 razy szybszy a nawet więcej! Jeśli macie problem żeby to zrozumieć, to znajdźcie na swoim rejonie miejsce, gdzie w godzinach szczytu robi się korek na jednym pasie. Teraz proszę zauważyć, że jak pierwsza osoba ruszy, to druga dopiero chwile po tej pierwszej rusza. Trzecia chwile po tej drugiej i tak dalej, ci na 20 miejscu muszą trochę jeszcze poczekać. Jeśli korek byłby 2 razy krótszy bo dodali w tym samym miejscu 2 pas, to ci na końcu ruszali by nie 2 razy szybciej a więcej niż 2. A teraz jeśli stwierdzicie, że na końcu pasa przez zamek spowalnia się ruch, to zakładając, że wszyscy jadą na zakładkę, to samochody w miejscu zwężenia nie musza się zatrzymywać, aby się nawzajem wpuszczać!!!!! Więc te 2 pasy jadą równolegle!!!!! Jak ktoś ma z tym jeszcze problem to niech poszuka w piwnicy czy gdzieś starych rysorków, którymi kiedyś się bawił! I niech zasymuluje jazde na suwak i wyobrazi to sobie. A następnie ustawi wszystko “gęsiego-jeden pas” i znowu spróbuje sobie to wyobrazić, który sposób jest szybszy.

        • As napisał(a):
          1
          4

          masz problem z logicznym myśleniem

      • ktoś napisał(a):
        0
        0

        no i właśnie po to ten pas jest – ulica Kamienna w Bydgoszczy

  • MIs napisał(a):
    21
    1

    No i mandacik za dwukrotna zmianę pasa ruchu bez kierunkowskazu 🙂

  • vespa crabro napisał(a):
    8
    58

    Wybaczcie, ale gdyby 2 pasy byly rowno zapelnione, mialoby to sens. Ale gdy na prawym pasie stoi sznur aut, a jeden samochod przelatuje obok nich, to razi cwaniactwem. Niech zapelnia sie dwa pasy i niech rowno ida, a nie kilkanascie aut na prawym stoi, a jeden sobie omija, sam bym wzial go za cwaniaka. I zeby nie bylo, wiem co to jazda na suwak i sam gdy mam okazje to sie do niej stosuje, ale wtedy, gdy mamy rownomierne na dwoch pasach i dwa pasy ida mniej wiecej rowno. Bo gdy caly prawy stoi a ty jako jedyny omijasz stojace w korku samochody, to nie suwak, to cwaniactwo. Albo wszyscy, albo nikt.

    • q napisał(a):
      40
      2

      Należy ci się gwiazda szeryfa!!!!

    • Polskie Drogi napisał(a):
      37
      0

      “gdyby 2 pasy byly rowno zapelnione” a jak mają się wypełnić, skoro większość osób myśli, że trzeba jechać w tym przypadku prawym, a każdy kto chciałby pojechać lewym jest blokowany lub uznany za cwaniaka…

      • ZenonZzadupia napisał(a):
        2
        13

        Osobiście jadąc tą drogą pierwszy raz załadowałbym się na lewy pas jeśli miałbym w planie jechać dalej prosto i srogo bym się zdziwił widząc zaraz przewężkę…
        Ale gdy znam drogę i wiem że zaraz będzie zwężenie to nie ładuje się na lewy bo po co mam wykonywać zbędne manewry i liczyć na czyjąś łaskę że mnie z powrotem wpuści na prawy? + ryzyko spotkania szeryfa 😛

        • Michał napisał(a):
          2
          0

          “zbędne manewry” ot i cała filozofia polskich kierowców

          jeśli dla płynnej jazdy należy wykonać 1, 2 lub choćby 10 zmian pasa ruchu, to nie są to zbędne manewry, wystarczy myśleć i używać kierunkowskazów zawczasu i wyraźnie

    • anna napisał(a):
      23
      0

      Cwaniactwem? To raczej wina reszty kierowców że nie potrafią prawidłowo jezdzić. Najgorszy komentarz jaki mogłem przeczytać…. Pokaż jeden mi przepis który zabraniał temu kierowcy jazdy lewym pasem…. Dramat.

      • T. napisał(a):
        0
        8

        No jak to brak przepisu, który zabrania? Pod co drugim filmem na tym portalu jest napisane, że w Polsce należy jechać po prawej stronie (prawym pasem). Chyba, że się wyprzedza. Ale tutaj wyprzedzanie to cwaniactwo. No to jak powinno być? ;-).

        • Gemini napisał(a):
          0
          4

          No właśnie nie wiem jak to jest z karaniem szeryfów. No bo z jednej strony wydziałem filmiki, na których policja takiego delikwenta zatrzymywała (nie wiem czy dostawali mandat czy kończyło się na upomnieniu), ale z drugiej strony czy na nich jest jakiś paragraf? No bo przecież taki szeryf może powiedzieć, że jedzie sobie powoli dla bezpieczeństwa, a w Polsce nie ma prędkości minimalnej więc może sobie jechać tak wolno jak chce. Zwłaszcza jeśli jedzie minimalnie szybciej niż prawy pas. A jeśli to prawy pas zanika (i wszyscy jadą lewym) i szeryf jedzie prawym, to może jechać nawet 1 km/h, bo w teorii prawy pas jest dla wolniejszych.

          • jam napisał(a):
            0
            0

            na tego typu to raczej nie ma paragrafu – wolno mu jechac jak chce – co innego gdyby sie perfidnie zatrzymal i stal dla zasady (tacy tez sa) – ale zawsze jak trafi na radiowoz mozna go zatrzymac i przetrzepac dokladnie – to tez da do myslenia jak postoi kilkanascie minut na poboczu

          • Gosc napisał(a):
            0
            0

            I tu się kolego mylisz.
            Cytowane za autocentrum.pl “W myśl przepisów kierowca, który jedzie z prędkością utrudniającą ruch innych kierującym odpowiada z art. 90 Kodeksu Wykroczeń w związku z art. 19 ust. 2 pkt 1 p.r.d., za co grożą dwa punkty karne oraz mandat w wysokości 50-200 zł.”

            I link do całości:
            Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/nasze-porady/jedziesz-zbyt-wolno-narazasz-sie-na-mandat/

            Szerokości

          • Gosc napisał(a):
            0
            0

            Kolego Gemini, niestety jesteś w błędzie.

            Cytat za autocentrum.pl “W myśl przepisów kierowca, który jedzie z prędkością utrudniającą ruch innych kierującym odpowiada z art. 90 Kodeksu Wykroczeń w związku z art. 19 ust. 2 pkt 1 p.r.d., za co grożą dwa punkty karne oraz mandat w wysokości 50-200 zł.”

            Link:
            Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/nasze-porady/jedziesz-zbyt-wolno-narazasz-sie-na-mandat/

            Szerokości

          • W Gosc napisał(a):
            0
            0

            Kolego Gemini, niestety jesteś w błędzie.

            Cytat za autocentrum.pl “W myśl przepisów kierowca, który jedzie z prędkością utrudniającą ruch innych kierującym odpowiada z art. 90 Kodeksu Wykroczeń w związku z art. 19 ust. 2 pkt 1 p.r.d., za co grożą dwa punkty karne oraz mandat w wysokości 50-200 zł.”

            Link:
            Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/nasze-porady/jedziesz-zbyt-wolno-narazasz-sie-na-mandat/

            Szerokości

    • Tomek napisał(a):
      15
      0

      to, że Ty jedziesz prawym pasem to i ja musze nim jechać? W takim razie ten lewy pasy szkoda, że wybudowali za moje pieniądze z podatków….

    • Blood napisał(a):
      7
      0

      Wiec twierdzisz, że skoro ci pożal się Boże kierowcy z prawego pasa są na tyle niedouczeni, że nie wiedzą, jak z takiego lewego pasa korzystać, tylko wolą tworzyć korek ciagnący się pierdyliard kilometrów, to autor nagrania powinen stać razem z tą bandą, “bo tak – i “uj”? Pewnie nie chwyciłeś, ale wynika z tej twojej wypowiedzi, że w takim razie wszyscy kierowcy powinni się zniżać do poziomu tych najgorszych kierowców, żeby, broń boże, żaden Janusz kierownicy nie pomyślał sobie, że ktoś “cwaniakuje” – super tok rozumowania, gratuluję.

    • Kons napisał(a):
      0
      0

      Rzuć internet

    • Mirek napisał(a):
      3
      0

      Ten człowiek jedzie lewym z nadzieja ze ktoś zrozumie o co chodzi ale taki geniusza jak ty to się nie wytłumaczy nigdy tego

    • Franq napisał(a):
      0
      0

      Jak ktoś jest tak uprzejmy i cię puszcza to czemu nie korzystać?

  • anna napisał(a):
    6
    0

    https://www.youtube.com/watch?v=nzmGLUI5vcE NIE MA LEPSZEGO WYTŁUMACZENIA!

    • Ed napisał(a):
      0
      3

      No i wszystko super ale… Nic nie pojałeś.
      każdy kierowca ci powie, że jazda na suwak jest ok i potrzebna i nikt co do tego nie ma wątpliwości.
      Na tym filmie masz JAK WÓŁ pokazaną prawiodłowa jazde na suwak.

      Ale ty mylisz pojęcia.

      Jazda na suwak jest podczas płynnej jazdy w jak auta stoją w korku to jest omijanie korka i cwaniakowanie.
      Nie przejmuj się. Mało kto widzi różnicę, takie już tępe społeczeństwo mamy.

      Jesli auta stoją to nie ma szans na żaden suwak bo SUWAK jest tylko podczas płynnej jazdy kiedy sa odstepy. Zapisz to sobie.

      A teraz zauważ że poza burunem z mesia który nie powinien nagrywającemu blokować – wszystko odbyło się zgodnie z przepisami.

      Pan miał ochote pojechać sobie pasem który jest pusty a potem STAŁ JAK DEBIL aby przepuścić ludzi bo taka podjął decyzję. Jakby stał za BMW to przejechałby szybciej

  • Zibi napisał(a):
    3
    0

    znam ten odcinek doskonale. I niestety mało osób wjeżdża na lewy pas, co w moim mniemaniu powinno się odbywać. A jeśli już kogoś ktoś chce nazywać “cwaniakiem” to tych wszystkich, którzy jadą boczną drogą, żeby później wepchnąć się na skrzyżowaniu (widać jednego takiego w 00:05). ok 50 m za końcem pasa jest skrzyżowanie, gdzie własnie takie osobniki wpychają się.

  • Anonim napisał(a):
    1
    24

    Bardzo dobrze zrobił kierowca Mercedesa.

  • Kamil napisał(a):
    6
    0

    Matko… Sporo tu pseudoznawców jazdy na suwak widzę. Ten pas jest właśnie po to żeby korki zmniejszać. Nie chodzi tu o miejsce gdzie jest te kilkaset metrów drugiego pasa, a o skrzyżowania które znajdują się wcześniej! Gdyby każdy korzystał z obu pasów korek nie przenosił by się na skrzyżowania poprzedzające. Każdy jedzie jednym pasem – zator jest dłuższy i auta stoją już wcześniej, blokują skrzyżowania. Dokładnie temu to służy i jest to jak najbardziej zasadne. Szkoda, że ludzie nie potrafią skorzystać z dostępnej infrastruktury… Ja już przywykłem.

    • Kris napisał(a):
      3
      1

      W pełni się zgadzam. Korzystanie z dwóch pasów zamiast jednego służy skróceniu korka, a nie zwiększa przepustowość zwężki.

  • Mariusz88 napisał(a):
    4
    1

    Ja bym pojechał za nim, wyjał go z wozu i dojebał mu, tak, że by do auta się bał wsiąść kolejny raz….. Jedyny skuteczny sposób.

  • maciej napisał(a):
    1
    0

    I tutaj dla matoła z Mietka mandacik za utrudnianie manewru wyprzedzania i zmiany pasa ruch bez migaczy. Tylko dostarczyć filmik do drogówki. Naucza barana z Mietka.

  • fus napisał(a):
    1
    0

    hahaha co za baran, od razu na policję

  • Kris napisał(a):
    3
    1

    Kilka uwag o jeździe na suwak: Po pierwsze, trzeba sobie jasno powiedzieć, że suwak nie zwiększa przepustowości przejazdu. jedynym jego zadaniem jest skrócenie długości korka. Wyobraźcie sobie, że 100 pasów zjeżdża się w jeden. Czy zwiększa to przepustowość? Nie, ale znacząco skraca długość korka. Po drugie, jadąc pasem który się kończy jedziemy do końca, a nie wpierdzielamy się kilka aut przed końcem spowalniając drugi pas jeszcze bardziej, a dając się wyprzedzić autom za nami. To właśnie tego typu manewry podnoszą ciśnienie tym, przed których wjechaliśmy i powoduje, że upływność aut na obu pasach nie jest jednakowa. Po trzecie, na kilka metrów wcześniej, widząc pomiędzy które auta powinniśmy się wpasować jedziemy równolegle z równą prędkością, tak aby nie wymuszać na aucie które nas wpuszcza potrzeby dodatkowego hamowania i zwalniania płynności. Nie dojeżdżamy do końca jak kolega na filmie zatrzymując się i czekając. Bo wtedy by ktoś nas wpuścił, musi zatrzymać cały korek za sobą co spowalnia płynność. A założeniem suwaka jest jak najbardziej płynne mieszanie się. Trzy proste zasady które każdy komu wydaje się jak powinno się jeździć powinien przeczytać i przede wszystkim zrozumieć.

  • Kris napisał(a):
    0
    2

    I jeszcze jedno słowo a propos opisu filmu… Powiedzmy że samochodów w tym korku przed nami jest 20. Czy frustracja z faktu że stoimy jako 20 auto jest większa niż gdybyśmy stali w jednej z dwóch kolejek po 10 aut w każdej? W jednym i drugim przypadku zajęłoby to tyle samo czasu. Pytanie do przemyślenia, więc zamiast plusować czy minusować proszę o Wasze opinie…

  • mk napisał(a):
    1
    0

    Jestem mlodym kierowca, zdarza mi sie popełniać bledy i mniejsze i większe, ale takiego zachowania nie rozumiem, co myśli w tym momencie szeryf blokujący jazde na suwak, inni zas pruja Kamienna 130/140 (i to zazwyczaj w moim wieku, co mimo ladnej prostej drogi jest zwyczajna przesada w miescie)

  • Nokian napisał(a):
    1
    0

    Co za ścierwo drogowe…

  • Intre napisał(a):
    6
    0

    O mój filmik. Nie myślałem, że się tu tak szybko znajdzie. Dodam, że facet hamowal jak tylko na niego zatrąbilem. A brak dźwięku spowodowany prywatną rozmową

    • Ed napisał(a):
      1
      9

      Fajnie. To wyjaśnij wszystkim dlaczego chciałes wszystkich wyminąć? Jesteś wazniejszy? Pomijam buca z merca bo nie miał najmniejszego prawa cię blokować. Powinieneś dojechac do końca i stać, przepuszczając wszystkich.
      Ruch nie odbywał się płynnie więc na suwak liczyć nie mogłeś. Cwaniakowałeś?

  • olo napisał(a):
    1
    6

    autor filmiku też mądrością nie grzeszy 😉

  • Patryk napisał(a):
    0
    13

    Gratulacje dla pana z merca, robię tak samo w tym miejscu. Wszyscy jadą płynnie prawym pasem a tylko jakieś tępe chu… chcą ominąć 10 aut i szybko cisną lewym. Jeżeli ten pas byłby przedłużony do samego skrzyżowania to byłoby ok, ale ten pas ma 200m więc jest to tylko i wyłącznie chamstwo. Tak samo jak inni skręcają w tym samym miejscu w prawo i równoległą przez parking omijają podobną ilość aut.

  • mark napisał(a):
    1
    0

    Jazda z tymi burakami, niech sie uczą przepiszą a nie ruch utrudniają!

  • EE napisał(a):
    4
    0

    Szeryfów jest dwóch. Jeden blokuje z przodu a drugi z boku.

  • riesling napisał(a):
    3
    1

    Pierwszy CB, drugi CB, ostatnie chyba też CB. Stąd wniosek że nagrywający miał CT na blachach.

  • Artur napisał(a):
    0
    5

    Ja widzę tutaj ciekawe zjawisko. Nie wiem czy Pan w mercu aż tak bardzo “przyszeryfował”, bo mimo wszystko jechał dalej, nie szybko ale równym tempem – ja w takich sytuacjach zawsze staram się puszczać samochód na dwójce, żeby sam jechał, bez dodawania gazu. Manewruje tylko sprzęgłem, żeby delikatnie zwolnić lub przyspieszyć i utrzymywać równą odległość – dzięki temu ruch jest płynny, a nie co chwilę “stop and go”. Można się do niego przyczepić o to jak to zrobił…
    Bardziej zaciekawiła mnie końcówka. Okazało się, że ten Pan w mercu lepiej sobie poradził z jazdą na suwak od nagrywającego (widocznie nagrywający zna zasady, ale nie umie ich zastosować). Pan w mercu płynnie wjechał w lukę, z kolei nagrywający mógł spokojnie przed golfem wjechać, bo nawet z perspektywy kamery można dostrzec, że kierowca golfa zostawił mu miejsce, ale widząc nie zdecydowanie pojechał… i nici wyszły z tej jazdy na suwak.

    • Maurycy napisał(a):
      1
      0

      Co można niby dostrzec ? Jakby robił mu miejsce to by zrobił mu miejsce. Nie chciał go wpuścić i następny też nie. To są tacy szaleńcy że lepiej nie ryzykować. Pewnie lepiej stać na jednym pasie. Jedna osoba jadąca lewym pasem to za mało. Powinno to być co najmniej 10 aut które wjadą na ten wolny pas. Wtedy nie wiem czy ktoś się odważy blokować.

      • Artur napisał(a):
        0
        0

        Obejrzyj dokładnie końcówkę. Widać zawahanie kierowcy z kamerą, a odległość golfa od samochodu poprzedzającego jest odpowiednia, żeby zmieścił się tam samochód. Jacy szaleńcy? Szaleniec nie potrafiący jeździć na suwak jedzie na zderzaku poprzedzającego, a nie 6-7 m za nim.

  • Terefere napisał(a):
    0
    0

    Mimo iż tam są dwa pasy to jest też zakaz wyprzedzania.Ul Kamienna Bydgoszcz

  • Darek napisał(a):
    1
    0

    Może trzeba było pewniej wykonać ten manewr, wtedy szeryf miał by bok do zrobienia.

  • Patryk napisał(a):
    1
    0

    Kiedyś, kilka miesięcy temu był jakiś filmik podobny. Był tez koleżka o ksywce PIN.
    Wszyscy po nim jechali bo starał się wyjasnić, że suwak nie przyspiesza i nie rozładowuje korka a jedynie go skraca.
    Wszyscy po nim jechali jak po łysej Q bo twierdził, że suwak ma sens kiedy auta sa w ruchu a nie jak auta stoją.
    Wyjasnił od strony fizycznej i matematycznej na spokojnie pomimo, że każdy nazywał go cepem.
    Minęło kilka miesięcy i nie jest już 1 na 100 a 50 na 50 co cieszy.
    Spełeczeństwo jednak wyciąga wnioski, uczy się i obserwuje.
    Szeryfowie nie powinni robić tego co robią, to nie ich rola aby wyhamowytwać zapędy cwaniaków, ale nasza rola na końcu zakorkowanego pasa wyjaśniac cwaniakom, że mogli po bożemu stanąć w kolejce a nie się wpierniczać udając znawców przepisów i próbując wymusić wjazd na nie swój pas.
    Jest dobrze. Szkoda, że tyle to potrwało ale jest w was nadzieja.

  • mat napisał(a):
    0
    0

    W Bydgoszczy chyba nie słyszeli o jeździe na suwak…

Skomentuj...