Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Potrącenie pieszych na przejściu
—
Skutki wjazdu na czerwonym świetle
›
Wypadek z udziałem motocyklisty ⚠UWAGA, DRASTYCZNE +18⚠
maj 09 2019
Kategoria:
MONITORING
,
MOTOCYKLIŚCI
Motocyklista w ciężkim stanie został odwieziony do szpitala.
do góry
164 komentarze
do "
Wypadek z udziałem motocyklisty ⚠UWAGA, DRASTYCZNE +18⚠
"
Bb
pisze:
31/12/2019 o 13:32
Odpowiedz
Report comment
Hubert
pisze:
11/05/2019 o 09:04
Odpowiedz
Report comment
Bialy
pisze:
11/05/2019 o 05:28
Odpowiedz
Report comment
mk
pisze:
10/05/2019 o 22:10
Odpowiedz
Report comment
a nie
pisze:
11/05/2019 o 08:56
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
11/05/2019 o 14:21
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
10/05/2019 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
10/05/2019 o 21:42
Odpowiedz
Report comment
T
pisze:
11/05/2019 o 06:55
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
11/05/2019 o 07:19
Odpowiedz
Report comment
adam
pisze:
11/05/2019 o 20:21
Odpowiedz
Report comment
mk
pisze:
10/05/2019 o 21:47
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
10/05/2019 o 22:15
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
10/05/2019 o 23:02
Odpowiedz
Report comment
Damian
pisze:
10/05/2019 o 23:03
Odpowiedz
Report comment
bartek
pisze:
10/05/2019 o 23:15
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
10/05/2019 o 23:29
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
11/05/2019 o 06:11
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
12/05/2019 o 19:36
Odpowiedz
Report comment
Robert
pisze:
11/05/2019 o 08:16
Odpowiedz
Report comment
Istota wszechwiedząca
pisze:
11/05/2019 o 09:25
Odpowiedz
Report comment
Damian wrp
pisze:
10/05/2019 o 22:01
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
10/05/2019 o 22:18
Odpowiedz
Report comment
juzef
pisze:
13/05/2019 o 12:01
Odpowiedz
Report comment
hodża
pisze:
11/05/2019 o 07:55
Odpowiedz
Report comment
Konrad
pisze:
13/05/2019 o 16:21
Odpowiedz
Report comment
Nace
pisze:
13/05/2019 o 16:55
Odpowiedz
Report comment
Kamil
pisze:
14/05/2019 o 15:08
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
10/05/2019 o 20:45
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
10/05/2019 o 23:32
Odpowiedz
Report comment
Istota wszechwiedząca
pisze:
11/05/2019 o 09:35
Odpowiedz
Report comment
Konrad
pisze:
13/05/2019 o 16:23
Odpowiedz
Report comment
Manierk
pisze:
10/05/2019 o 18:57
Odpowiedz
Report comment
taaa
pisze:
10/05/2019 o 19:36
Odpowiedz
Report comment
Driver
pisze:
10/05/2019 o 17:57
Odpowiedz
Report comment
Motocyklista – ratownik
pisze:
10/05/2019 o 14:21
Odpowiedz
Report comment
sd
pisze:
10/05/2019 o 18:19
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
10/05/2019 o 12:10
Odpowiedz
Report comment
WRM MC Poland
pisze:
10/05/2019 o 12:20
Odpowiedz
Report comment
on w soku
pisze:
10/05/2019 o 12:40
Odpowiedz
Report comment
Alf
pisze:
10/05/2019 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
…gpz…
pisze:
10/05/2019 o 16:45
Odpowiedz
Report comment
aa
pisze:
10/05/2019 o 18:18
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 16:52
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 17:02
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 17:37
Odpowiedz
Report comment
Andre
pisze:
11/05/2019 o 05:32
Odpowiedz
Report comment
Damian wrp
pisze:
10/05/2019 o 22:09
Odpowiedz
Report comment
Beniu
pisze:
10/05/2019 o 12:00
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 17:06
Odpowiedz
Report comment
Benek
pisze:
10/05/2019 o 18:02
Odpowiedz
Report comment
Benek
pisze:
10/05/2019 o 11:56
Odpowiedz
Report comment
Szatan
pisze:
10/05/2019 o 11:32
Odpowiedz
Report comment
Dandys
pisze:
10/05/2019 o 11:45
Odpowiedz
Report comment
Jezus
pisze:
10/05/2019 o 12:21
Odpowiedz
Report comment
Berbahaya
pisze:
10/05/2019 o 10:53
Odpowiedz
Report comment
Motocyklista – ratownik
pisze:
10/05/2019 o 14:19
Odpowiedz
Report comment
Berbahaya
pisze:
12/05/2019 o 22:29
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
10/05/2019 o 08:53
Odpowiedz
Report comment
Ty debilu
pisze:
10/05/2019 o 10:59
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
11/05/2019 o 07:23
Odpowiedz
Report comment
Dandys
pisze:
10/05/2019 o 08:12
Odpowiedz
Report comment
Duśka
pisze:
10/05/2019 o 08:32
Odpowiedz
Report comment
Dandys
pisze:
10/05/2019 o 08:35
Odpowiedz
Report comment
rrrr
pisze:
10/05/2019 o 09:24
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
10/05/2019 o 16:18
Odpowiedz
Report comment
Iw
pisze:
10/05/2019 o 09:23
Odpowiedz
Report comment
Stalinus
pisze:
10/05/2019 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
Skrącaj
pisze:
10/05/2019 o 16:03
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
10/05/2019 o 21:27
Odpowiedz
Report comment
Ja
pisze:
10/05/2019 o 16:15
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 17:21
Odpowiedz
Report comment
motocyklista
pisze:
10/05/2019 o 20:46
Odpowiedz
Report comment
Nazhir
pisze:
10/05/2019 o 08:07
Odpowiedz
Report comment
juzef
pisze:
10/05/2019 o 09:50
Odpowiedz
Report comment
Driver
pisze:
10/05/2019 o 08:04
Odpowiedz
Report comment
haha
pisze:
10/05/2019 o 07:57
Odpowiedz
Report comment
Max
pisze:
10/05/2019 o 08:19
Odpowiedz
Report comment
olieg
pisze:
10/05/2019 o 07:51
Odpowiedz
Report comment
sadassad
pisze:
10/05/2019 o 07:56
Odpowiedz
Report comment
Andzia
pisze:
10/05/2019 o 17:44
Odpowiedz
Report comment
Delicja
pisze:
10/05/2019 o 07:39
Odpowiedz
Report comment
a
pisze:
10/05/2019 o 07:58
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
10/05/2019 o 10:47
Odpowiedz
Report comment
krzysiok
pisze:
10/05/2019 o 10:21
Odpowiedz
Report comment
San
pisze:
10/05/2019 o 10:48
Odpowiedz
Report comment
Oreo
pisze:
10/05/2019 o 16:26
Odpowiedz
Report comment
Delicja
pisze:
10/05/2019 o 18:04
Odpowiedz
Report comment
Mon
pisze:
10/05/2019 o 07:31
Odpowiedz
Report comment
Jaro
pisze:
10/05/2019 o 07:26
Odpowiedz
Report comment
mk
pisze:
09/05/2019 o 22:44
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
09/05/2019 o 23:01
Odpowiedz
Report comment
Piotr
pisze:
10/05/2019 o 07:46
Odpowiedz
Report comment
zasx
pisze:
10/05/2019 o 09:34
Odpowiedz
Report comment
essa
pisze:
09/05/2019 o 22:25
Odpowiedz
Report comment
Orkann
pisze:
10/05/2019 o 20:58
Odpowiedz
Report comment
rrrr
pisze:
09/05/2019 o 22:11
Odpowiedz
Report comment
Toomoo
pisze:
09/05/2019 o 21:09
Odpowiedz
Report comment
Adrian
pisze:
09/05/2019 o 21:17
Odpowiedz
Report comment
dfsdf
pisze:
09/05/2019 o 21:49
Odpowiedz
Report comment
Maniek
pisze:
09/05/2019 o 22:15
Odpowiedz
Report comment
battlespoland
pisze:
09/05/2019 o 22:19
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
09/05/2019 o 22:37
Odpowiedz
Report comment
dawfca
pisze:
10/05/2019 o 06:40
Odpowiedz
Report comment
aaa
pisze:
09/05/2019 o 22:20
Odpowiedz
Report comment
aaa
pisze:
09/05/2019 o 22:20
Odpowiedz
Report comment
essa
pisze:
09/05/2019 o 22:23
Odpowiedz
Report comment
Tyle w temacie
pisze:
09/05/2019 o 21:05
Odpowiedz
Report comment
Kama
pisze:
09/05/2019 o 21:11
Odpowiedz
Report comment
Adrian
pisze:
09/05/2019 o 21:17
Odpowiedz
Report comment
aaa
pisze:
09/05/2019 o 22:21
Odpowiedz
Report comment
essa
pisze:
09/05/2019 o 22:23
Odpowiedz
Report comment
PS
pisze:
10/05/2019 o 16:34
Odpowiedz
Report comment
Antek
pisze:
10/05/2019 o 18:11
Odpowiedz
Report comment
Czarek
pisze:
10/05/2019 o 22:36
Odpowiedz
Report comment
Linkownia
pisze:
09/05/2019 o 20:54
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
09/05/2019 o 21:33
Odpowiedz
Report comment
ElBucho
pisze:
10/05/2019 o 07:49
Odpowiedz
Report comment
Informuje
pisze:
09/05/2019 o 21:46
Odpowiedz
Report comment
….
pisze:
09/05/2019 o 22:52
Odpowiedz
Report comment
Edek
pisze:
09/05/2019 o 20:50
Odpowiedz
Report comment
Beerdziak
pisze:
09/05/2019 o 21:28
Odpowiedz
Report comment
Istota wszechwiedząca
pisze:
10/05/2019 o 07:22
Odpowiedz
Report comment
Informuje
pisze:
10/05/2019 o 08:33
Odpowiedz
Report comment
Istota wszechwiedząca
pisze:
10/05/2019 o 09:54
Odpowiedz
Report comment
Klaudia
pisze:
10/05/2019 o 08:45
Odpowiedz
Report comment
Bartek
pisze:
10/05/2019 o 23:13
Odpowiedz
Report comment
Olo
pisze:
09/05/2019 o 20:47
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/05/2019 o 20:41
Odpowiedz
Report comment
jack
pisze:
09/05/2019 o 20:41
Odpowiedz
Report comment
Grzegorz
pisze:
09/05/2019 o 20:41
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/05/2019 o 20:48
Odpowiedz
Report comment
taki jeden
pisze:
09/05/2019 o 21:23
Odpowiedz
Report comment
Joseph
pisze:
10/05/2019 o 00:14
Odpowiedz
Report comment
Pawel
pisze:
09/05/2019 o 20:53
Odpowiedz
Report comment
ARCCY
pisze:
09/05/2019 o 21:09
Odpowiedz
Report comment
Beerdziak
pisze:
09/05/2019 o 21:30
Odpowiedz
Report comment
Tadek
pisze:
09/05/2019 o 20:41
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/05/2019 o 20:37
Odpowiedz
Report comment
edd
pisze:
09/05/2019 o 20:38
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
10/05/2019 o 21:21
Odpowiedz
Report comment
Beerdziak
pisze:
09/05/2019 o 20:37
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/05/2019 o 20:35
Odpowiedz
Report comment
Artur
pisze:
09/05/2019 o 21:01
Odpowiedz
Report comment
Beerdziak
pisze:
09/05/2019 o 21:31
Odpowiedz
Report comment
Bartosz
pisze:
09/05/2019 o 20:29
Odpowiedz
Report comment
DmN
pisze:
09/05/2019 o 20:40
Odpowiedz
Report comment
mack
pisze:
10/05/2019 o 07:47
Odpowiedz
Report comment
Tadek
pisze:
09/05/2019 o 20:28
Odpowiedz
Report comment
eh
pisze:
09/05/2019 o 20:30
Odpowiedz
Report comment
Tadek
pisze:
09/05/2019 o 20:32
Odpowiedz
Report comment
Jan
pisze:
10/05/2019 o 08:37
Odpowiedz
Report comment
Janusz aż otworzył
pisze:
09/05/2019 o 20:37
Odpowiedz
Report comment
przerażające.
pisze:
09/05/2019 o 20:23
Odpowiedz
Report comment
assam
pisze:
09/05/2019 o 20:26
Odpowiedz
Report comment
Lukasz
pisze:
09/05/2019 o 20:36
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
09/05/2019 o 20:56
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
10/05/2019 o 15:14
Odpowiedz
Report comment
Medlife
pisze:
09/05/2019 o 20:47
Odpowiedz
Report comment
Bkwolf
pisze:
09/05/2019 o 20:23
Odpowiedz
Report comment
Gienek
pisze:
09/05/2019 o 20:31
Odpowiedz
Report comment
piotr
pisze:
09/05/2019 o 20:39
Odpowiedz
Report comment
Grzesiek
pisze:
09/05/2019 o 21:45
Odpowiedz
Report comment
Gor
pisze:
09/05/2019 o 20:44
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
164 komentarze do "Wypadek z udziałem motocyklisty ⚠UWAGA, DRASTYCZNE +18⚠"
Ja piernicze, ale szacun dla gościa od paska od spodni. Taka szybka reakcja, taka fachowa, i kuźwa totalnie konieczna w takiej sytuacji. Szacunek!!!
Facet za natychmiast udzielaną pomoc powinien dostać medal.., reszta tych tylko przypadkiem nazywanych ludźmi stworów to katolickie polskie patolstwo. Do tego kompletu polska policja prewencyjnie nie istnieje.. Kupili zabawek za kasę podatnika koncentrując się na pościgu za parkowymi dziodkami pijącymi piwko.. Obywatelu Szymczyk, oddajcie komuś innemu państwowe ubranie , jak widać nie radzicie sobie w tej robocie..a ..wasi ludzie przez nikogo nie kontrolowani grają podczas tzw. służby w “węża” nudząc się niemiłosiernie półleżąc wygodnie w ..radiowozach..!
Co mam murzyn białego
się słuchać.
Abstrachując już od tego ile ten motocyklista jechał…
Zastanawiam mnie co takiego przyjemnego jest w zapieprzaniu na motocyklu. Nie piszę tego tylko jako teoretyk. Jezdziłem kiedyś na motocyklu, mieszkałem wtedy za granicą, tam wyrobiłem uprawnienua i motocykl był moim podstawowym sposobem na poruszanie się po mieście. Troche turystyki motocyklowej też zaliczyłem. Generalnie miałem dużo przyjemności
z jazdy (nie nazwałbym siebie na pewno pasjonatem). Nigdy nie poczułem natomiast co takiego fajnego może być w zapieprzaniu, prawdę mowiąc już powyżej 60tki, wszelka przyjemność z jazdy znikała, przy szybszych predkościach hałas, opory powietrza (jeździłem co prawda tylko na prostych naked’ach), drgania zabierały cała przyjemność z jazdy. W ruchu miejskim większe prędkości i tak nie dawały mi specjalnej przewagi nawet nad skuterami… Żadnych zalet… Większe ryzyko…
Moją ulubioną trasą była wąska górska droga z serpentynami i przęłeczami, która jeździłem 40-50 km/h, i którą bez żadnych problemów dzieliłem z masą innych spokojnych motocyklistów, kierowców i rowerzystów. U nas póki co to nierelane.
Nie rozważyłeś jednego elementu.. motocyklista mógł jechac przepisowo, po zderzeniu z pojazdem, otarciu sie o niego itp. mógł odkrecić manetkę a to jest chwila zeby z 50kmh zrobiło sie 70, 80, 90kph itd. i to jest normalne że tak się dzieje ale ty chyba na mopedzie 50cc jeżdziłeś a to prawie jak rower więc nie masz pojecia o mocy w motocyklach. Poza tym udowodnij że przekroczył prędkość – masz jak? prędkośc była mierzona czymkolwiek z homologacja? Skoro skręcasz to patrzysz chyba czy coś nie nadjeżdża, patrzysz na inne pojazdy, rowery i przechodniów ale dziadzius stwierdził inaczej.. podobne akcje mam codziennie jadąc do i z pracy (4km w jedna strone) zawsze ktos się znajdzie kto cie nie zauważy, czerwony motocykl, biały kask, kamizelka zółta odblaskowa no ale motocykle pierszwństwa nie mają.
Oczywiście jestem za karą wiezienia dla tego co spowodował wypadek..
Nie mierz innych swoja miara, bo taks miara jest miara debilizmu. Nie chce Cie wyprowadzac z bledu bo czytajac Twoj komentarz gleboko sie mylisz co do motocykli i ludzi. Kazdy jest inny i kubi co innego. EOT
Powiem to bo muszę, bo tego wymaga przyzwoitość.
Jest mi gościa niezmiernie szkoda, szkoda z tego powodu, że pasja zaćmiła mu umysł do tego stopnia, że swoim postępowaniem wsadzi niewinnego człowieka do więzienia, albo w najlepszym wypadku narazi na srogą grzywnę. Szkoda, bo człowiek, który zostanie pociągnięty do odpowiedzialności za to zdarzenie jest i tak już jedną nogą w grobie, teraz będzie jeszcze w więzieniu, albo będzie dogorywał z i tak pewnie lichej emerytury i rodzina będzie za niego spłacać grzywnę.
Bo gość, który z tego co wyczytałem ma trójkę dzieci nie mógł pomyśleć o sobie, o swojej rodzinę, o własnych dzieciach. Pasja była ważniejsza, trzeba było zapieprzać, nie dać się zauważyć.
Proszę nie pieprzcie, że ktoś mu wymusił pierwszeństwo, bo ten gość sam sobie tego pierwszeństwa nie pozwolił ustąpić i tak niestety postępuje przytłaczająca większość motocyklistów. Ten miał pecha, trafił na znak – zazwyczaj kończy się na srogich otarciach i połamaniach. Tu był pech, był znak i była noga, nie ma nogi.
Może się dureń na wózku inwalidzkim zreflektuje, chociaż znając życie on i cała jego rodzina będzie miała pretensję do sędziwego człowieka pomstując, że w tym wieku nie powinien mieć prawa jazdy!
Cholera mnie bierze naprawdę, bo co roku to samo i jak krew w piach.
Przez tych durniów na jednośladach człowiek musi mieć oczy w dupie, bo chwila nieuwagi i zabiję durnia, a prawo pociągnie mnie do odpowiedzialności karnej i zniszczy mi życie. Bo ja wszystko rozumiem, sam też na bakier z przepisami jestem do czego jawnie się niekiedy przyznaję, ale wyobraźcie sobie, żeby tak przez miasto zapier…alał ktoś tirem pomiędzy takimi uliczkami. To by wszyscy zaraz larum podnieśli, że morderca jedzie.
A na motocyklistów jakoś tak każdy oko przymyka, no bo “ludzie z pasją”.
Jeżdżą na zloty, tworzą społeczności, niby tacy fajni ludzie, a potem co roku słyszysz jak jeden z drugim ginie, bo mu ktoś “rzekomo wymusił”.
Szkoda człowieka, bo przez własną głupotę został kaleką, a przy okazji pociągnął do odpowiedzialności człowieka, który być może nie miał w ogóle możliwości go zauważyć na czas. Człowiekowi czasem potrafi umknąć duży samochód w słupku A, albo zasłonięty lusterkiem akurat, a co dopiero motocyklista jadący z nadmierną prędkością.
A co dopiero kompletnie nieoświetlony motocykl w wieczornym półmroku – już parę razy mnie tacy wyprzedzali. Wiesz że cokolwiek się dzieje dopiero jak facet jest już obok, wcześniej po prostu nie masz fizycznej możliwości dostrzec ciemnego motoru na ciemnym tle. Czasu na jakąkolwiek reakcję w razie czego jest okrągłe zero.
Tu akurat tego nie było, ale pytanie pozostaje – jak dostrzegalny jest motocykl pokonujący 120 metrów (tyle jest od łuku do feralnego skrzyżowania) na których jest widoczny w 3-4 sekundy? W miejscu, w którym legalnie powinno mu to zająć przynajmniej 8 sekund? Ludzie to nie roboty, mają różną spostrzegawczość i czas reakcji, i jak sam piszesz potrafią przeoczyć ciężarówkę. Owszem, nie powinni być aż tak ślepi, ale zdarza się i nic się na to nie poradzi poza trzymaniem odpowiedniego marginesu bezpieczeństwa – w postaci zostawiania sobie dostatecznego czasu na prawidłową reakcję. Ludzie którzy jeżdżą szybko (nieważne czy bezpiecznie czy nie) ten czas sobie i innym drastycznie skracają, a dodatkowo potęgują skutki potencjalnego uderzenia w cokolwiek.
Nieoświetlony motocykl? Ogromna większość ma automatycznie zawsze włączone światła mijania…
Widzę co jakiś czas motocykl oślepiający długimi, ale nieoświetlonych nie przypominam sobie…
No właśnie – bo ich nie widziałeś, w tym cały problem. 😉
Poza tym może mówisz o motocyklach produkowanych w kilku ostatnich latach, bo od 2016 nie da się zarejestrować jednośladu bez tego systemu. Tymczasem w starszych jednośladach to opcja i nie tak znowu często spotykana, a tych starszych jednośladów jest na razie o wiele więcej. Więc nie da się stwierdzić że większość motocykli ma automatycznie włączane światła, to po prostu nieprawda.
Gówno prawda. Automatycznie włączenie świateł z zapłonem zaczęto stosować około 2005r. i to nie w opcji tylko masowo we wszystkich. Obecnie większość pojazdów taką funkcję posiada.
@Nace
Dużo mądrych i gorzkich słów napisałeś. Osobiście zgodzam się ze wszystkim, oprócz tego, że nie uważam, że tak postępuje większość motocyklistów.
Muszę podtrzymać swoje słowa, bo wybacz. Jako kierowca zawodowy no robię jednak trochę kilometrów po drogach Polski i Europy, mimo młodego wieku mam za sobą już ilość kilometrów pozwalającą mi mniej więcej ocenić czego mogę się spodziewać na drodze i choć wiele wciąż przede mną pewny ogląd sytuacji posiadam. I widzę co się dzieje, widzę kto jak jeździ, wyrobiłem sobie już pewne spostrzeżenia.
Motocykliści to specyficzna grupa ludzi, mająca trochę podobnie wypaczone podejście jak rowerzyści. Podstawowym grzechem motocyklistów jest wykorzystywanie pełni osiągów swoich maszyn w miejscach skrajnie do tego nie przeznaczonych. Wiem, że to fajne uczucie jak maszyna przyśpiesza od zera do setki w mgnieniu oka, ale nie wszędzie są warunku by korzystać z takiego przyśpieszenia. To, że możesz ruszyć spod świateł jako pierwszy, nie oznacza, że musisz. A motocykliści niestety bez względu na czas i miejsce wykorzystują często sporą część osiągów maszyny.
Tak samo egoistycznie postępują kierowcy osobówek w stosunku do ciężarówek wciskając się w każdą powstałą lukę.
Poza prędkością są jeszcze takie czynniki jak przewidywalność. Ciężko przewidzieć ruchy pojazdu, który od zera do setki przyśpiesza często w mniej, niż 3 sekundy. Rozsądny motocyklista powinien wiedzieć o takich rzeczach, szczególnie, że jak widać na załączonym makabrycznym nagraniu to właśnie oni są ofiarami swojej własnej głupoty, a przy tym pociągają prawnie do odpowiedzialności ludzi, którzy nie chcieli uczynić nic złego!
I niestety to jest częsty grzech motocyklistów. Powiedzmy sobie to uczciwie, że motocyklistów jeżdżących rozsądnie jest jak na lekarstwo.
To jedna z tych pasji, która łatwo odbiera rozum, bo daje potężną dawkę adrenaliny.
Niestety ja się z tym zgadzam. Sam jestem motocyklistą. W ciągu kilku sezonów zrobiłem 30 000 km po samej Warszawie. Gównie w korkach i na S8. Zgadnijcie kogo najbardziej się obawiam? Motocyklistów…. Niestety grupa z którą się identyfikuję sama się naraża na utratę zdrowia swojego i innych. Samochodziarze owszem, wymuszą, zmienią pas bez sygnalizacja itd. Ale bez jaj, większość tego typu zachowań można w bardzo prosty sposób uniknąć. Nie zapierdalać! i być widocznym. Co mi do jasnej cholery da to że do roboty przyjadę 5min wcześniej? Czy to jest warte czyjegoś życia? No błągam! Czy ktoś nam każe zapierdalać? Czy ktoś nam każe wyprzedzać? Czy ktoś nam każe jechać bo pomarańczowe? JPRD!!!!
Jak byś kiedyś więcej pojeździl na motorze to wiedział byś że kierowcy wcale nie patrzą się w lusterka na autostradach i na ulicach podczas wyprzedzania i omijania, jeżdżę na motorze rocznie więcej niż przeciętny Kowalski autem więc nie wciska głupot bo sam bym już nie raz czołówkę zaliczył albo dzwona z innym autem bo wymusił pierwszeństwo lub nie patrzy w lusterka i nie pakuj wszystkich motocyklistów do jednego worka bo kierowców też można podzielić na grupy ale tego się nie robi bo są kierowcy drogówki i piraci drogówki a motocyklistów zawsze pakuje się do jednego worka a nas motocyklistów jest naprawdę wiele grup. Więc zanim napiszesz jeszcze raz takie głupoty to popatrz dwa razy w lusterko jak wyprzedzasz i kontroluj drogę przed tobą jak i za tobą bo gdy ty patrzysz się w telefon to motocyklista już cię wyprzedza@
No i co z tego że wyprzedza? Po co? Dlaczego? Musi? By zyskać milka minut?
@Nace – a ja jak jest ciepło to w lusterkach szukam motocykla. rozglądam się przed manewrem a nie po fakcie z zaskoczoną miną. Jak jeżdżę po mieście to spodziewam się zza autobusu pieszego, przy pasach pieszego. itd.
Wracając do filmu – a jaka była przyczyna szlifa? Nie wiem, może szima, może inna nierówność, może inny pojazd, może on sam. Tego nie wiem. Skąd wiadomo, że nie jest ofiarą czyjejś głupoty albo stanu nawierzchni, bądź awarii sprzętu?
Błagam, nie domyślajmy się za duzo a dyskutujmy o faktach.
No Ciebie bym nie podejrzewał, że nie czytasz dokładnie…
Toć jest artykuł nawet podany, że gościowi wymusił bodaj 83 latek kierujący Smartem…
@Nace – zwracam honor 🙂
Ty debilu nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj
Zamilknij podczłowieku.
Moim zdaniem to co ty napisałeś to jest nic mądrego i to że nazywasz motocyklistów durniami to skieruj ten wątek do siebie. A to że ta starsza osoba wymusiła pierwszeństwo to odpowie srogo za to co zrobiła i mam nadzieję że poniesie surowe konsekwencje. To wszystko co chciałem napisać. LWG Chłopaki “Piotrek”
Dobrze. Następnym razem wpadam do Ciebie na miasto 40 tonowym zestawem, idę na odcięciu koło szkoły podstawowej. Skasuję gówniaka i będę utrzymywał, że bachor wtargnął mi na jezdnię.
A po wszystkim powiem na radiu “Bajo mobilki”.
Weź Ty się rozpędź głąbie porządnie i stuknij tą dyńką o ścianę.
Szlag by was trafił egoiści zasrani.
LWG Chłopaki “Piotrek” – hahahahahahahahahahahahahahahaha prawilniak
Czy to wasz bikerski znak pokoju?
Masz racje że motocykliści jeżdżą nieostroznie Ale nie wszyscy. Tak samo jest z kierowcami osobówek czy innych pojazdow.
Nie oceniaj faktów o których nie masz pojęcia. Nie wiesz jak było i nie wiesz ile koleś jechał także schowaj to pieprzenie pod dywan teoretyku.
Na codzień jeżdżę wszystkimi pojazdami
Motocyklem osobówka oraz ciezarowka. I mogę powiedzieć jak ja to widzę że wszystkich tych pojazdow. Największe zagrożenie na drodze robią osobówki z nowymi kierowcami oraz z tymi w podeszłym wieku. A jeżeli chodzi o jednoślady to kierowcy skuterów jeżdżących bez jakieś większej wiedzy . Jeżdżą jak po lesie.
Nie masz racji. Kierowców osobówek jest statystycznie najwięcej ze wszystkich grup kierowców, potem są kierowcy ciężarówek i na szarym końcu są motocykliści.
I spójrz – pomimo, iż motocyklistów jest tak mało są oni w okresie letnim sprawcami lub uczestnikami tak wielu zdarzeń na drodze. Z czego to może wynikać? Może z braku przewidywania? Wyobraźni?
Nie można zwalać winy na wszystkich dookoła, skoro wspólnym mianownikiem tych zdarzeń zawsze jest na ogół zbyt szybko jadący motocyklista.
Sam wśród znajomych mam zapalonych motocyklistów i umówmy się uczciwie, że żaden z nich nie jeździ przepisowo, choć na co dzień można powiedzieć, że są normalnymi, sympatycznymi ludźmi.
Motocykl odbiera rozum, ponieważ daje ogromną dawkę adrenaliny i dlatego część ludzi tak bardzo lubi jazdę motocyklem.
Motocykl jest jak narkotyk i jestem w stanie zrozumieć, że osoba jadąca na motocyklu przestaje myśleć racjonalnie, bo zazwyczaj skupia się na doznaniach z jazdy. Bo jazda motocyklem to zazwyczaj zabawa, a nie konieczność przemieszczenia się z domu do pracy, czy na zakupy.
Motocykl to typowa zabawka dla dorosłych.
To tak samo jakby kupić sobie Ferrari. Nie jeździsz nim na co dzień do pracy, ale jak już wyjeżdżasz na weekend to raczej nie jedziesz 50kmh.
Jak motocyklista wyjeżdża na drogę to najczęściej w formie zabawy, a to zmienia postać rzeczy, bo kierowca, który wyjeżdża na drogę dla zabawy nie myśli o tym jak dojechać bezpiecznie do celu, ale myśli jak uzyskać największą “frajdę z jazdy”.
Wal się taki porządny jesteś. Jak nie widział to jego wina nadmierna pretkosc to trzeba będzie motorcykliscie udowodnić a jak nie widzisz czy jest czysto to się nie ruszasz
Ewidentnie ów jeździec grzał z prędkością zdecydowanie za wysoką jak na teren zabudowany, dodatkowo jechał pojazdem który w razie kolizji nie oferuje żadnego zabezpieczenia użytkownikowi – trzeba być prawdziwym kretynem, pozbawionym nie tyle wyobraźni, co wręcz mózgu, żeby tego rodzaju pojazdem, poruszać się z taką prędkością, szczególnie w terenie, który jeży się od różnych “pułapek” i “niespodzianek”.
Generalnie patrząc po tym co wyprawiają użytkownicy jednośladów na drodze, zaczynam być coraz gorętszym zwolennikiem wywalenia ich wszystkich z szos, jedyne co potrafią robić na drodze to siać chaos i terror, bez nich będzie normalniej.
@Krzysiek – a ja jestem zdania, że za pisanie durnych komentarzy obnażających indolencję stanu prawnego na polskich drogach winien być delikwent wyśledzony i pozbawiony prawa do poruszania się po drogach publicznych. O ile byłoby bezpieczniej 🙂
Zamilknij podczłowieku na motorze.
Już widzę jaki ty jesteś zajebisty kierowca.
Za takie coś BAN powinien być tutaj…
juz dadzom komus
Niech się teraz wszyscy ratownicy na ludzki wirus niedoboru odporności (Human Immunodeficiency Virus) zbadają
Po co to? Chłopak stracił nogę, ale przeżył.
nie wiem po co ani komu
Ciekawe, czy koledzy-pasjonaci jednośladów zrzucą się na pielęgniarkę do podcierania tyłka i rozmasowywania odleżyn, czy też sami pomogą swojemu koledze-pasjonacie…
tak już lecimy na R1 masować i podcierać
juz zbierają na chuj nie wiadomo na co ta kasa.
Z OC i grupowego jak miał to dostanie raz dwa kase
https://zrzutka.pl/36xx5e
Je.bni.j sie w ten durny łeb
Za to powinien zapłacić prywatny ubezpieczyciel, z OC sprawcy wypadku. Po to właśnie płacimy ubezpieczenia. Jeżeli jest to kierowcy samochodu (Smart) to Państwowa służba zdrowia wystawi ubezpieczycielowi rachunek tak to powinno działać. To nie jest obowiązek żadnego z kolegów motocyklistów.
a sprawca jest motocyklista
Nie życz drugiemu co tobie nie miłe…
Jakbym wiedziała do kogo i gdzie to bym pojechała i przypuszczam że nie jechalabym sama… Po co ten hejt? Człowiek robi to co lubi i na co ma ochotę… Ale to motocykliści/motocyklistki zatrzymują się na skrzyżowaniach i pomagają pchać auta jak zaniemoga, to oni zatrzymują się przy aucie i mówią Ci nie dokonałeś/domknelam drzwi, jak zajedziesz im drogę grzecznie z tyłu staną i podejdą domknąć niedomkniętych wlew paliwa, pokażą że nie włączyłeś świateł nawet jak jadą autem… Otworzą szybę i pokażą bo częściej niż Ty patrzą w lusterka, zatrzymają się i ściągną z jezdni niebezpieczny element… Moim zdaniem przy zdawaniu na B obowiązkowe powinny być dwie godziny jazdy na 125 po mieście w szczycie… To zmieniłoby nastawienie niektórych kierowców którzy jak mniemam zazdroszczą że nie musimy stać w korkach… Wiesz że nie musisz wsiadać na motocykl żeby zaatakowała Cię cegłówka lecąca z dachu? Każdemu jest coś pisane nie ważne co robić będzie… A on ani my nie jesteśmy gorsi bo jeździmy na motocyklach… Wyobraź sobie że pracujesz na budowie i koledze z pracy (nie pisząc o obcym) urwała nogę maszyna… Pójdziesz w odwiedziny raz do obcego wcale nawet jak będziesz wiedział gdzie leży z motocyklistami jest trochę inaczej pójdą nawet do obcego zapytać czy czegoś nie trzeba…
Nie wspomniałam o podkręceniu koła podporowego przyczepy bo ktoś zapomniał podkręcić i przyczepą rzuca a kierowca śmiga ponad 90 tak to też robią motocykliści… Bo widza troszkę więcej…
Andzia – jakbym widział siebie. Sytuacja z wczoraj jadę, potężny korek nawet nie wiadomo skąd. Dojeżdżamy a tam babce samochód się zepsuł na lewym pasie (2 pasmowka) – no to jako jedyny zatrzymałem i zepchalem ja na pobocze. Myślę, że te korki z niczego się nie wzięły i musiała tam już jakiś kawał czasu stać.
Ps jeżdżę 125cm, więc raczej dużych prędkości nie osiągam. Idealna maszyny na miasto
Nie życzę Ci tego ale kto zobaczy to co napisałem to zmieni zdanie na życzę ?
http://moje-gniezno.pl/artykuly/czytaj/21914/uciekal-motocyklem-przed-policja-zakonczyl-jazde-na-drzewie.html
Ten też stracił nogę, z tym, że na drzewie… A potem zbierał kasę na protezę jako bardzo poszkodowany w nieszczęśliwym wypadku pasjonat motocykli. Dajcie spokój.
Nie chce mi się pisać jeszcze raz więc skopiuje i wkleje
Jakbym wiedziała do kogo i gdzie to bym pojechała i przypuszczam że nie jechalabym sama… Po co ten hejt? Człowiek robi to co lubi i na co ma ochotę… Ale to motocykliści/motocyklistki zatrzymują się na skrzyżowaniach i pomagają pchać auta jak zaniemoga, to oni zatrzymują się przy aucie i mówią Ci nie dokonałeś/domknelam drzwi, jak zajedziesz im drogę grzecznie z tyłu staną i podejdą domknąć niedomkniętych wlew paliwa, pokażą że nie włączyłeś świateł nawet jak jadą autem… Otworzą szybę i pokażą bo częściej niż Ty patrzą w lusterka, zatrzymają się i ściągną z jezdni niebezpieczny element… Moim zdaniem przy zdawaniu na B obowiązkowe powinny być dwie godziny jazdy na 125 po mieście w szczycie… To zmieniłoby nastawienie niektórych kierowców którzy jak mniemam zazdroszczą że nie musimy stać w korkach… Wiesz że nie musisz wsiadać na motocykl żeby zaatakowała Cię cegłówka lecąca z dachu? Każdemu jest coś pisane nie ważne co robić będzie… A on ani my nie jesteśmy gorsi bo jeździmy na motocyklach… Wyobraź sobie że pracujesz na budowie i koledze z pracy (nie pisząc o obcym) urwała nogę maszyna… Pójdziesz w odwiedziny raz do obcego wcale nawet jak będziesz wiedział gdzie leży z motocyklistami jest trochę inaczej pójdą nawet do obcego zapytać czy czegoś nie trzeba…
Eee, a co ma Twój wywód o cegłówce do podlinkowanego przeze mnie artykułu? Nie chciało się czytać czy nie umiesz kliknąć w link? To może ja streszczę: w podlinkowanym przeze mnie artykule jest opisany wypadek gościa, któremu podobnie urwalo nogę na motocyklu. Z tą różnicą, że tym razem z jego winy, bo uciekał przed policja, koło szkoły, w terenie zabudowanym 200km/h, dlatego że nie miał prawa jazdy.
A co do zazdrości, to pomyliłeś/łaś się, ponieważ zawsze robię miejsce żeby w korku motocykl mógł przejechać. Pozdro
http://moje-gniezno.pl/artykuly/czytaj/21914/uciekal-motocyklem-przed-policja-zakonczyl-jazde-na-drzewie.html
Ten też stracił nogę, z tym, że na drzewie… A potem zbierał kasę na protezę jako bardzo poszkodowany w nieszczęśliwym wypadku pasjonat motocykli. Pozdro.
Ty nad wszystkie anioły mądry i wspaniały,
Boże przez los zdradzony, pozbawiony chwały,
O Szatanie, mej nędzy długiej się ulituj!
O Ty, Książę wygnania, mimo wszystkie klęski
Niepokonany nigdy i zawsze zwycięski,
O Szatanie, mej nędzy długiej się ulituj!
Głuchych mroków podziemia wszechwiedzący królu,
Lekarzu dobrotliwy ludzkich trwóg i bólu,
O Szatanie, mej nędzy długiej się ulituj!
Któryś rzucił w pierś nawet najlichszych nędzar
Widzę, że kogoś tu ostro je.ie i się ktoś nudzi.
no nudno jest ale Pan nas uratuje przed patologia na polskich drogach
Niesamowite z jaką prędkością ludzie potrafią jeździć po mieście, wiedząc jakie będą konsekwencje w przypadku utraty panowania. A w mieście dzieci, psy, stare dziadki za kierownicą, smartfonowe zombie i wiele innych niebezpieczeństw. Po to jest 50 w miastach, by minimalizować skutki wypadków. Straszne, że facet na własne życzenie został kaleką…
Fajnie to się tak pierdoli jak nie zna się okoliczności, co? Facet jechał z dozwoloną prędkością, a sprawcą był 82-letni kierowca Smarta widocznego na początku filmu, który wymusił pierwszeństwo skręcając w lewo. Wystarczy? A teraz stul pysk, żeby kiedyś po Twoim wypadku z nie Twojej winy ktoś nie wypisywał takich głupot jak Ty tutaj.
Nie umiesz czytać, pisać i brakuje Ci kultury, szkoda gadać.
Nie spuszczajcie się nad tym tak. Zapierdalał, i poniusł konsekwencje. Wielki, ogromny szacunek dla Pana z Paskiem który jako pierwszy pobiegł do niego i zacisnął mu pas na nodze. Prawdopodobnie dzięki temu miał większe szanse na przeżycie. BRAWOO !!!!!!
JEB*** sie zakało w łeb. Jakie zapierdalał? Jakas stara pizda wyjechał chłopakowi przed koło i musiał glebę zaliczyć – przy 50 km/h ten metalowy słupek był jak tasak.
Niektóre komentarze z dupy wzięte… Polskie Janusze i Grażyny, zawistne zjadacze chleba!
Zawistne? A co tu może obiektem zawiści? “Wolność” na jednośladzie?
Czy ktoś rzeczowo mógłby odpowiedzieć mi na pytanie, bez hejtu? Jestem kompletnym laikiem, nie znam się na motocyklach i na nich nie jeżdżę. Zastanawiam się czy np. porządny kombinezon mógłby uchronić go od tego tragicznego wypadku? Czy było to w tym momencie bez znaczenia?
Niestety nie. Musiałby być zrobiony na zasadzie zbroi średniowiecznej co znacznie utrudniało dynamikę i oczywiście ciężar takiej zbroi. Żaden materiał/włókno nie byłby w stanie utrzymac nogi przy takiej prędkości. Może trochę drastycznie to ujmę ale dobrze że tylko noga.
Bardzo dziękuję za rzeczową odpowiedź.
No… jakbyś miał zbroję średniowieczną to wtedy inna sprawa – nie urwało by tobie nogi zupełnie tylko by wisiała trzymając się na kawałku mięśnia i skóry, dyndając bezwładnie jednocześnie gdybyś próbował wstać, w sumie wtedy nie wiadomo czy próbować to urwać do końca czy może zostawić , urwiesz to w zamieszaniu gdzieś się zapodzieje i potem szukaj wiatru w polu.
@Dandys
Duśka niestety bzdury pisze z tą zbroją. Nawet cała figurka ryzerza ze stali, pełna w środku, by pękła i odpadłaby mu noga. Takie coś przetrzymałaby stal o grubości powyżej metra (miałaby tylko wgięcie).
Raczej nie..przy takim uderzeniu takie ,slupy liny, dzialaja jak kosa..kobik jest dobry przy szlifach..itp ale nie przy takim.uderzeniu..
nie uchroni przed urwaniem zaden kombinezon itp
on chroni kolana łokcie i troche barki i kawałek kregonsłupa. reszta moze sie spierdolic
Bez znaczenia wine pomosi dziad co wjechal na czerwonym zal mi tych pojebow co glupoty wypisuja pewnie co niedziela w pierwszej lawce a to tragedja nie tylko jego
Na tym skrzyżowaniu nawet świateł nie ma…
Nie mógł. To są ogromne siły fizyczne. Obejrzyj sobie odcinki Polskich Dróg, gdzie “mała stłuczka” powoduje, że samochody koziołują i słupy stalowe pękają jak zapałki.
Nie uchroniłby niestety, tak naprawdę żadna najwspanialsza zbroja i najwspanialszy kask nie są w stanie uchronić motocyklisty, bo jak nie urwie to zmiażdży… Tylko oliwa w głowie, rozsądek, zasada ograniczonego zaufania i respekt do maszyny pomaga sama jestem motocyklistka jeżdżę na scigu i trochę męczy mnie wrzucanie wszystkich do jednego worka… nie mogę pochwalić się bezwypadkowy jazda bo jak zaczynałam nie wiedziałam tego wszystkiego co wiem teraz miałam wypadek na 600 z własnej głupoty i braku respektu… Od tamtej pory nigdy nic złego się nie przytrafilo tfu tfu… A potrafię postawić Moto na koło i pojechać 300 trzeba tylko robić to tam gdzie można i ryzykować na własną rękę, dbać o to by nikt inny w razie czego nie był poszkodowany…
Jestem mamą a nie dawcą… Patrz w lusterka ułatwimy sobie życie na wzajem 😉
@Andzia.
300 na prostej byle małpa pojedzie 🙂 bez urazy i spiny. Zakręty i zejście na kolano, tudzież zamykanie oponki – to jest to czy było co lubiłem najbardziej. Obecnie nie jeżdżę- choć nie ukrywam zastanawiam się nad powrotem na 2oo.
Kusi mnie oferta Hondy CB1000r – ale jak widzę co się dzieje na drogach, jak czytam wyedukowanych kierowców, którzy się tutaj udzilają, jak patrzę na tą empatię postronnych świadków – to w sumie jeszcze trochę poczekać z zakupem 🙂
Wpisałem to w innym wątku, ale tu pasuje jak ulał:
Na nagrobkach większości motocyklistów jest wyryte: “miał pierwszeństwo”.
Zasada ograniczonego zaufania to NAJWAŻNIEJSZY przepis kodeksu drogowego, jeśli chcesz przeżyć i dojechać do celu. Co z tego, że masz rację, że prawo stoi po twojej stronie, że sąd przyzna ci rację, skoro po takim spotkaniu, w najlepszym przypadku resztę życia spędzisz na wózku (i to jeśli będziesz miał szczęście, bo jeśli nie, to przeleżysz 25 lat w łóżku, wpatrzony w sufit).
Proponuję obejrzeć Wielkiego Szu: “Jedź tak, jakby wszyscy chcieli cię zabić”.
szkoda, ze nie “jechał za szybko”
Ci co mu pomagali bez rękawiczek a mieli styczność z jego krwią niech sobie teraz zrobią test HIV
W aptece dziewczyna poprosiła o prezerwatywy z nutką mięty. Przy ladzie nie było, więc aptekarz poszedł szukać właściwych gumek na zaplecze.
Do okienka stała jednak spora kolejka. Po dłuższej chwili, chłopak z tylu kolejki się odzywa:
– proszę pani, tu w sklepie obok maja gumy z nutka mięty!
Laska bardzo się ucieszyła i wyszła. Po chwili wróciła i pyta:
– a jakiej firmy?
– Orbit proszę pani…
Klaskał nawet dyrektor generalny Głównego Inspektoratu Farmaceutyczneg
Tak dennego dowcipu dawno nie czytałem…
pasja
na wózku
Nie koniecznie na wózku są 3kolowce tak zwane traji i skutery o większej pojemności od 125 z dwoma kołami z przodu te z kolei kładą się na zakrętach jak moto i mają stabilizacje przy zatrzymywaniu się (stop bez podparcia nie równa się wywrotce) takich zagorzałych maniaków też znam i uwielbiam 😀
Nie macie pojęcia jakim stresem jest widok wypadku. Kilka lat temu byłam światkiem wypadku, w którym zginęły na miejscu trzy osoby. Bardzo poważny wypadek, ogromne obrażenia. Wiecie co robiłam? Pytałam czy ktoś nie potrzebuje apteczki. Tak, apteczki. W końcu ktoś powiedział “tu już apteczka nie pomoże”. Po przeanalizowaniu sytuacji, wiem jak głupie było to działanie. Jednak w danej chwili nie wiesz jak się zachowasz. To jest szok i sekundy. Nie oceniajcie.
a własnie rze mamy!!!!
“że mamy jak już” jeszcze nie widziałem by ktoś pisał że prze rz o_O
No i dobrze piszesz. Filmiki z reguły urywają się bardzo szybko więc tym bardziej ciężko oceniać ludzi. Pamiętajcie że takie sytuacje nie są codziennością. Dlatego takie rzeczy jak kursy pierwszej pomocy, ewakuacja budynku itepe powinno się co jakiś czas powtarzać żeby wyrobić sobie pewne nawyki. Wbrew obiegowej opinii nasz mózg pracuje dość wolno jak ma się styczność z czymś nowym. Dlatego na przykład partia szachów na początku jest w miarę szybka bo szachiści mają w pamięci pewne schematy, a z czasem znacznie zwalnia. Ponad to w sytuacji zagrożenia życia czy dużego stresu jaka może mieć miejsce w trakcie wypadku naturalną reakcją jest nic nie robienie.
Szacunek, bo w ogóle próbowałaś jakoś pomóc. Oceniać by było co, gdybyś machnęła ręką, uśmiechnęła się i wróciła do malowania paznokci.
Ja jak bym był światkiem takiego wypadku, to pewnie świad by mi się zawalił
Wybacz błąd, autokorekta w telefonie 🙂 nawet nie zauważyłam.
On zahaczając o ten znak stracił nogę? 🙁
Tekst dotyczący przebiegu wypadku.
https://www.zycie.pl/informacje/artykul/23019,smartem-wymusil-pierwszenstwo-kierowca-jednosladu-ciezko-ranny-
Szkoda gościa, ale zanim ktoś na ostro najedzie na kierowcę Smarta, niech popatrzy jak wygląda ul. Jana Pawła II przed skrzyżowaniem z Konfederacka. Droga skręca tam w prawo. Jak ktoś bedzie pruł Jana Pawła od strony tego zakrętu, to jadąc z drugiej strony nie da się bezpiecznie skręcic w lewo w Konfederacka… Nie zobaczysz takiego ściganta odpowiednio wcześnie przed manewrem…
Jana Pawła II
https://maps.app.goo.gl/VX2B2zaqNtV4nMcG6
To tutaj?
Dokładnie przy tej stacji
Tam jest wystarczająco długa prosta, żeby zobaczyć wszystko.
Adrian, skąd wziąłeś 108km/h. Jeżeli w 0,11sec pokonał 3m to miał prędkość 98,127km.h
taka predkosc mial przelatujacy motocykl,ktory lezal juz od okolo 30 metrow,wiec jaka predkosc mial zanim go polozyl????
Ja pie….ole…
oglądam raz drugi trzeci …. nie wierzę.
trzyma się za tego kikuta co mu nogę urwało… nawet nie zemdlał.
facet z niebieskiego auta co do tankowania podjechał to z innej bajki…
reszta aut jedzie jakby srającego psa mijali, a nie człowieka z urwaną girą.
… nie no… szok
Film obowiązkowy dla wszystkich motocyklistów i dziadków >80 lat….
….cóż stało się…
…jak się nie ma wyobraźni to przynajmniej będzie się miało potem czas na rozmyślanie…
pewnie od większości powieje hejtem, ale jak widać obszar zabudowany i przy 50km/h takie obrażenia hmmmmm
kolego pobralem film na kompa i wrzucilem do programu video
dystans jaki pokonal sunac po asfalcie do znaku od momentu pojawienia sie przedniego koła do momentu gdy koło dotarło do znaku i biorąc pod uwage że to jakies 3m w odleglosci pokonał ją sunąć po drodze w 0.11 sek i po przeliczeniu w kalkulatorze on line wyszło mi 108km/h
Brałeś pod uwagę ilość klatek na sekundę?
Oho, biegły sądowy od rekonstrukcji wypadków się znalazł.
I siłę tarcia?
No to juz se nie pojezdzi na motorze co naj wyzej wozek jak dobrze pojdzie to kule… Nerki czekaja ktos chetny????
tak chetny jestem
Adrian Ja zrobiłem trochę inne obliczenia.
Od murku do kilkunastu cm za znak, motocykl pokonał 5 klatek filmu.
Każda sekunda tego filmu zawiera 30 klatek co jest jednoznaczne z tym że motocykl pokonał tą odległość w 1/6 sekundy Zakładając że odległość od znaku do murka wynosi około 3m daje nam średnią prędkość 18m/s więc sunący motocykl miał średnią prędkość 64,8km/h.
Oczywiście nie mówię że motocykl jechał 64,8km/h bo mógł jechać 300/200/100km/h (tego niestety nie widać na filmie) a jedynie dokładniej obliczyłem średnią prędkość sunącego jednośladu.
Odnieś się jakość do tego, jeżeli zrobiłem błąd pomiarowy – wskaż go i popraw.
Ja zrobiłem trochę inne obliczenia.
Od murku do kilkunastu cm za znak, motocykl pokonał 5 klatek filmu.
Każda sekunda tego filmu zawiera 30 klatek co jest jednoznaczne z tym że motocykl pokonał tą odległość w 1/6 sekundy Zakładając że odległość od znaku do murka wynosi około 3m daje nam średnią prędkość 18m/s więc sunący motocykl miał średnią prędkość 64,8km/h.
Oczywiście nie mówię że motocykl jechał 64,8km/h bo mógł jechać 300/200/100km/h (tego niestety nie widać na filmie) a jedynie dokładniej obliczyłem średnią prędkość sunącego jednośladu.
Odnieś się jakość do tego, jeżeli zrobiłem błąd pomiarowy – wskaż go i popraw.
Adrian, skąd wziąłeś 108km/h. Jeżeli w 0,11sec pokonał 3m to miał prędkość 98,127km.h
Jak szybko jechał motocyklista w terenie zabudowanym ?
Wystarczy porównać prędkość smarta a motocykla który już szlifował. Kilkukrotnie większą. Obstawiam że w chwili zauważenia zagrożenia miał lekko 80
kolego pobralem film na kompa i wrzucilem do programu video
dystans jaki pokonal sunac po asfalcie do znaku od momentu pojawienia sie przedniego koła do momentu gdy koło dotarło do znaku i biorąc pod uwage że to jakies 3m w odleglosci pokonał ją sunąć po drodze w 0.11 sek i po przeliczeniu w kalkulatorze on line wyszło mi 108km/h
Adrian Ja zrobiłem trochę inne obliczenia.
Od murku do kilkunastu cm za znak, motocykl pokonał 5 klatek filmu.
Każda sekunda tego filmu zawiera 30 klatek co jest jednoznaczne z tym że motocykl pokonał tą odległość w 1/6 sekundy Zakładając że odległość od znaku do murka wynosi około 3m daje nam średnią prędkość 18m/s więc sunący motocykl miał średnią prędkość 64,8km/h.
Oczywiście nie mówię że motocykl jechał 64,8km/h bo mógł jechać 300/200/100km/h (tego niestety nie widać na filmie) a jedynie dokładniej obliczyłem średnią prędkość sunącego jednośladu.
Odnieś się jakość do tego, jeżeli zrobiłem błąd pomiarowy – wskaż go i popraw.
Adrian, skąd wziąłeś 108km/h. Jeżeli w 0,11sec pokonał 3m to miał prędkość 98,127km.h
Ta odległość to max 2m, nie 3m.
PS Uzasadnij
… z tym, że jest to szacowana prędkość po przebyciu 30 metrów od skrzyżowania (znak zakaz wyprzedzania na którym stracił nogę). Ze zdjęć w siec wychodzi, że moto ostatecznie leżało około 70 metrów od punktu kolizyjnego.
https://streamable.com/i8rb9
powiem tylko tyle:
Dobry Boże 🙁
coś strasznego 🙁
Żeby tylko wyszedł z tego cało 🙁
I żeby było jak najmniej takich strasznych wypadków 🙁
Nawet jak wyjdzie z tego cało to co to będzie za życie bez jednej nogi 🙁
Nie życzę tego naprawdę nikomu…
Straszna tragedia 🙁
No cało to raczej z tego nie wyszedł..if you know what I mean. 🙁
Jutro za upowszechnianie zdjęć i filmów sprawa trafia na policję za bezprawne upowszechnianie !
Brak podstaw, nie widać wizerunku oraz tablic.
Żyje , nogi nie udało się odratować , Smart zajechał mu drogę , ciężko z jego stanem psychicznym chłopak ma 3 małych dzieci jedyny żywiciel rodziny , więc zastanówcie się co niektórzy co poszecie
Szkoda, że on się nie zastanowił kiedy gnał “na złamanie” karku w terenie zabudowanym…
No super. Utrzymuje 3 dzieci i jeździ na motorze, który jest obarczony wysokim ryzykiem śmierci. Mógł jeździć autem.
Czyli jeśli się ma dzieci to swoimi zainteresowaniami nie ma prawa się interesować ? Zabronione . Ludzie puknijcie się w łeb. Zajmijcie się swoimi sprawami
Nikt mu nie zabrania jeździć na motorze. Sam wybrał środek transportu obarczony większym ryzykiem i ma za swoje. Tak działa selekcja naturalna.
Jeden może iść chodnikiem do pracy bo lubi a inny może iść po polu minowym bo też lubi. Nikt mu tego nie zabrania. Jak wejdzie w minę to trudno, trzeba było myśleć wczesniej.
Proszę również o informację jeśli mogę udzielić jakiejś pomocy. Bliska mi osoba również straciła nogę, poradziła sobie z tym. Liczę na to że i on znajdzie tyle siły w sobie zeby się z tym uporać.
klaudia.burylo97@wp.pl
Bardzo droga lekcja pokory i szacunku….
temu chu..wi co podjechał do dystrybutora to porządny wpierd, a póxniej wyrok
Macie link
https://www.se.pl/auto/nowosci/drastyczne-nagranie-z-wypadku-motocyklisty-w-jaroslawiu-wideo-aa-itzV-aZEi-ueVQ.html
od dawna ogłądam polskiedrogi-tv, nigdy nie komentowałem ale tutaj powiem jedno… oby przeżył!!! wzorowe podejście kolesia z prawej, zerowe kierowcy auta!!! wstyd!!!
A ten frajer co podjechał pierwszy autem na pierwszym planie nawet nie podszedł do rannego – MASAKRA. Powinien odpowiedzieć za nie udzielenie pomocy!!!
Łatwo powiedzieć oglądając filmik siedząc wygodnie w fotelu przed komputerem. W rzeczywistości nie codziennie widzi się na żywo urwaną nogę i nie da się przewidzieć jak człowiek zareaguje.
Codziennie to się tylko wpierd… śniadanie lub robi kupę , ty anonim to się lepiej schowaj pod kołdrą w chałupie i puszczaj ze strachu bąki a jak cię od puszczania bąków zatruje to przyjadą z pogotowia i będą patrzeć jak się trujesz własnymi gazami …bo przecież niecodziennie ktoś się dusi własnym pierdem , prawda ?
Pomijając taki drobny szczegół, że ratownik medyczny jest szkolony do tego, aby z miejsca ruszyć i udzielić pomocy, pomijając to, że dla ratownika medycznego może to już stanowić rutynę, a zwykły szary człwieczek może nie wiedzieć jak ratować człowieka, któremu przed chwilą urwało nogę, to w sumie… nie. W dalszym ciągu Twoja wypowiedź nie ma sensu.
Przypominam, że jeszcze niedawno uczono, że jad, który żmija wtłoczyła do ciała człowieka, należy wyssać ustami.
Jak ja bym znalazł tego kolesia to bym to chyba rozerwal jeszcze się odwrócił i machnął ręką jak by się nic nie stało
Ochroniarz sądu w Jarosławiu
A skąd wiesz w jakim był stanie ten gościu, co? Może był w szoku, może “właśnie dowiedział się że ma raka”, może nie wierzył w swoje umiejętności medyczne czyli całkiem normalnie nie wiedział co ma zrobić?
http://rzeszow.eska.pl/newsy/dramatyczny-wypadek-motocyklisty-w-jaroslawiu-swiadkowie-nie-probowali-pomoc-zdjecia-wideo/770900
I podobno kierowca smarta zbiegł z miejsca wypadku zostawiając samochód
link?
Podobno w Moskwie na Placu Czerwonym rozdają samochody.
Szybciej, szybciej, szybciej…
Wypadek wydarzył się w Jarosławiu (Podkarpackie)
Tym smrtem z początku nagrania skręca w lewo (kawałek za stacja paliw), zajechał drogę motocykliscie. Najwidoczniej położył motocykl żeby uniknąć zderzenia
Drastyczność tego filmu polega właśnie na ukazaniu znieczulicy.
Jest to tak wstrętne i ohydne, że prawie aż budzące wymioty.
( mam na myśli kierowcę auta)
Z drugiej strony gdybym nie wiedział że to prawdziwy wypadek, to pomyślałbym że to film ze szkolenia. Ten młody chłopak ( potem drugi) zadziałał tak profesjonalnie, tak szybko że aż miło patrzeć.
Sam bym mu postawił dobrego whiskacza za postawę.
????
A skąd wiesz w jakim był stanie ten gościu, co? Może był w szoku, może “właśnie dowiedział się że ma raka”, może nie wierzył w swoje umiejętności medyczne czyli całkiem normalnie nie wiedział co ma zrobić?
Ja myślę że dzięki kolesiowi z paskiem przeżyje bez problemu
MASAKRA. Kurna, ciekawe, czy będąc na miejscu takiego zdarzenia, wpadłbym na tak oczywisty pomysł jak zaciągnięcie paska. Bo w pierwszej chwili nie wiedziałem co ten nadbiegający gość robi. :/
Sam fakt, że się nad tym zastanawiasz, dobrze o Tobie świadczy. Z komentarzy większości tutaj widać jak bardzo każdy widzi w sobie bohatera, jak wie, siedząc przy kompie, że to on byłby tym, kto podbiega i zakłada zacisk. Wystarczy popatrzeć na talie filmy – fakt, zawsze się znajdzie ktoś, kto zrobi co trzeba, ale zawsze więcej jest takich, których sparaliżuje, którzy tylko popatrzą. Gorzej, że są i tacy, którzy nagrają film. Do komentatorów – bohaterów: jeżeli nie jesteś jednym z tych dwóch, którzy byli tam, w tamtym czasie i idzielili pomocy, nie masz prawa oceniać tych, którzy tam wtedy byli i jej nie udzielili.
Wiadomo co z motocyklistą? Co było przyczyną że położył motocykl?
Przyczyna? Zobacz jak sunie po asfalcie motocykl.
Pytam co było przyczyną że motocykl sunie po asfalcie.
Przyczyną było to że dziad wymusił pierwszeństwo i jedynym rozwiązaniem żeby w niego.nie wjechać było aby położyć motocykl
bagażnik.
Raczej nie mógł tego przeżyć, urwana noga to pewna śmierć z wykrwawienia.
jesteś w błędzie przyjacielu mój ojciec w jeszcze głupszy sposób stracił nogę też na motorze tylko tyle że prawą, 28 lat temu. O protezie ale dalej chodzi, pracuje i ma się dobrze 🙂
Gdyby nie znak…. ??
No właśnie, gdyby nie znak to raczej nic by mu nie było
To teraz co, do wycinania drzew dojdzie usuwanie znaków?
Gdyby jechał z normalną prędkością, to by się skończyło na złamaniu albo nawet nie, bo może by do tego znaku nie doleciał. Zasuwał jak idiota po mieście to i jest efekt…
Możliwy wstrząs hipowolemiczny, ale jeśli paski (bo na filmie widać, że są założone dwa) zadziałały dobrze i zamknęły światło tętnicy to noga będzie do opracowania (raczej nie da się jej “przyszyc”. Ważny jest też czas przyjazdu ZRM.
Gość z osobówki bez komentarza.
To podchodzi pod nieudzielenie pierwszej pomocy, nie podszedł dopóki inni nie przyszli
Weź tu traf na takiego świadka Janusza.. Facet by się wykrwawil…
Brawo dla Pana z paskiem za przytomną reakcje.
Zgadzam się z tobą Piotrek.
Wymuszenie wymuszeniem, prędkość prędkością ale wsiadając na cokolwiek trzeba mieć tą świadomość że jest się bezpośrednio odpowiedzialnym za bezpieczeństwo swoje oraz innych… Niestety ludzie o tym chyba zapominają…
Motocykliści dobrze przecież wiedzą że nie są tak widocznymi uczestnikami ruchu jak np samochody… Jadąc szybko na motorze nie można być pewnym że wszyscy pozostali cie widzą bo czas przez który przebywasz ‘ odcinek drogi’ ulega znacznemu skróceniu…..
Tak się nie powinno stać mimo że jechał szybko…
Na mandat może zasłużył ale nie na to co go spotkało….
Człowieku siedzisz w jego głowie?
Sądzę że połowa ludzi to by haftowała na sam widok. Ludzie nie są przygotowani na tak ekstremalne sytuacje.