paź 10 2017
Kategoria: AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE, DACHOWANIA, MONITORING, MOTOCYKLIŚCI, O WŁOS, OKIEM KAMERY, POD WPŁYWEM..., POLSKIE DROGI – ODCINKI, POŚLIZGI, PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE, ROWERZYŚCI, ZWIERZĘTA
Skomentuj...
Skip to content
44 komentarze do "Polskie Drogi #100"
5:50, nie mogę się napatrzeć. kwintesencja idiotyzmu na dwóch kółkach. jeden myśli, że cała jezdnia jest tylko dla niego, drugi za wszelką cenę postanawia wyprzedzić wszystko, co się rusza. szkoda, że przeżyli
Jak na setny odcinek bardzo słabo, LIPA, jakiś taki na siłę, poza pierwszym i ostatnim ujęciem. Tak czy inaczej pozostaję wiernym fanem i życzę sukcesów w dalszym, edukacyjnym uświadamianiu polskich kierowców
100 lat Polskie Drogi! 🙂
6:00 patrz w lusterka, motocykle są wszedzie
A SAMI KURWA NIE PATRZA
Coraz częściej filmiki i zachowania ludzi przypominają mi te zza wschodniej granicy. Dużo ludzi ładnie ogarnia jakość opon w swoich samochodach… Koszmar!!!
wiekszosc zamiast dołozyc po 20zl do opony woli czteropak… i pozniej leca po bandzie ??
sto lat !!!!!!!!
Panowie, jeżdżę 37 lat 🙂 Jeździłem na takich oponach że strach się przyznać bo nie wiem czy przedawnienie obejmuje takie czyny, w tamtych czasach jak na takich jeździłem ( zdarzało się ze bieżnik był pogłębiany ręcznie i druty wystawały) jeździłem z tylnym napędem ….. i nigdy mnie tak nie wywiozło. Teraz jeźdżę ten tylnym tyle tylko że mam tak coś ponad 150 kucyków i te mnie nie wynosi. Błąd zaczyna się w domu, jeszcze przed wyruszeniem w podróż, a takie przytulenie barier to juz tylko konsekwencja. Wasz troll.
Może dzięki tej setce będziesz miał mniej roboty przy filmikach tego pokroju ale to marzenie ściętej głowy
Szczerze mówiąc po jubileuszowym odcinku spodziewałem się czegoś więcej…. Taki na chama, na siłę…. Pozostał niesmak
Gratuluję, życzę kolejnej setki 🙂
Nie pojmuje na jakich oponach to ludzie jeżdżą ze przyspieszając z 20 do 40 km na lekkim łuku auto obraca. Mnie się raz zdarzyło lekki uślizg tyłu ale to jechałem ok 70 km/h najeżdżając na nowo pomalowana linie w takim tez łuku
+5 lat i tak to wygląda, pomimo sporego bieżnika.
Kolejna sprawa, to gorsze opony na tył są zakładane, a potem efekty widać na drogach.
W sobotę i niedzielę piję więc nie jeżdżę 🙂 Jak tak sobie pooglądam to w poniedziałek mam stany lekowe, ale to i dobrze. Ja to już poszalałem sobie w życiu. Nie było suszarek, ludzie mrugali jak psy stały, chłopaki po wsiach stali machali rękoma koła i gwizdali, o wideorejestratorach i fotoradarach nie wspomnę, tylko młodych żal 🙁
Generalnie panowie na motocyklach obydwoje powinni sobie piątkę przybić. Jeden za stylowy freestyle, drugi za pomysł wyprzedzania oszołoma. Widać nie oglądają PD (albo oglądają i ten pierwszy koniecznie chciał się tu znaleźć) bo podobnych akcji było wiele. Sam opisywałem jedną, jak rowerzysta jechał tak sobie lewo, prawo a gdy chciałem go wyprzedzić szerokim łukiem, to nie wiedzieć po co ten wpadł na pomysł jechać środkiem. Oczywiście rozmowa skończyła się środkowym palcem i informacją, że jemu wolno. Smutne jest to że za nim jechała żona z córką i jakoś te dały radę przy krawędzi. nie mniej popis z motocyklami udał się i proponuję dodać go kiedyś jako pierwszy odcinek nowej serii: show must drive on…
natomiast bardzo ciekawy jest tez ostatni film z zakrętem. zastanawiam się, co ten koleś w ogóle chciał odstawić. tu jakiś krawężnik, tu leci, co on zabić się chciał czy co?
Ten kierowca byl narabany jak Messerschmitt. Pisalo gdzies o tym
Wypadki i stłuczki to nic fajnego ale przy 3:35 aż się zaśmiałem. Komiczna sytuacja 😀
3:20 Kilkanaście lat temu też miałem taką sytuację, tyle że gość zjeżdżał z jedni do lasu i przeciął mój pas drogi. W sumie to zatrzymał się przede mną. Jako, że nie miałem ABS w aucie to zdarłem 2 opony. Facet ani myślał mi zapłacić za opony. Żałuję do dziś, że nieco za mocno zahamowałem, trzeba było walnąć w burtę tego auta i naprawić auto z jego ubezpieczenia. Ale najważniejsze, bo po to piszę: Co siedzi w głowie takiego kierowcy, który zamiast nacisnąć pedał gazu do oporu, ciśnie hamulec i blokuje pas? Jak wymusza, to niech szybko zniknie z toru jazdy zamiast go blokować.
Naprawiłbyś lampę i atrapę a za opony i tak nikt by ci nie zwrócił.
Ale może by mu wystarczyło z odszkodowania na parę używanych kapci… 😉
6:21 Wygląda jak film z czasów II Wojny Światowej z dodanymi później kolorami.
Grtulacje 100-stego odcinka Kupa dobrej roboty. Tak trzymaj. Miłego!
Dziękuję
6:00 – PATRZ W LUSTERKA! MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!
Miałem nadzieję, że będzie że ten odc będzie “mocniejszy” skoro to już setny, ale i tak był dobry
To juz niestety 100tka…
Niestety… I stosunkowo szybko…
Ostatnio jakby coraz częściej kolejne składanki. Nie wiem czy filmów coraz więcej czy może jakieś zawody z innymi składaczami?
Piekielna mieszanka bezmózgich kierowców.
3 filmy z udziałem tirów, jeden śpi, reszta ignoruje lustera i innych kierowców, chamy są największym zagrożeniem na drodze i powinno się walczyć o to by w jak największej ilości miejsc powstawały zakazy wjazdu dla tych kolosów.
Nie bronię kierowców ciężarówek, ale czy słyszałeś o czymś takim jak martwy punkt w kabinie? Nie bez kozery uczy się kierowców, by nie jechali równolegle z prawym narożnikiem szoferki ciężarówki…
A co to kogo interesuje? Przy takiej ilości luster, martwe pole praktycznie nie istnieje a skoro szofer nie jest pewny czy może zjechać to musi się upewnić, takie są przepisy i nie ma tu winy osobówek. Pamiętaj, duży to nie zbaczy że może więcej!
Pojecia nie masz a glos zabierasz…
Panowie, po pierwsze nikt nie twierdzi że to wina osobówek, droga prosta, wszyscy jadą, co innego jest podkładanie się ciężarówce pod koła w stylu wyjeżdżam z obory i ch*j mnie boli czy dasz radę wyhamować, a co innego gdy jedziemy. Podzielam tu po części zdanie rozmówcy, że w dobie takich technologii i czujników, coś takiego jak martwe pole w ciężarówce powinno tym bardziej być eliminowane do niezbędnego minimum. Jeśli kierowca nie spojrzał w lusterka (a nie musiał bo nie było potrzeby) to analogicznie nie ma pojęcia że coś jechało obok niego i jedzie. Niby nie jego wina, ale jednak jego, z góry narzucona. Gorzej bo dochodzi do katastrofy w ruchu i szczęście że osobówka nie wylądowała pod kołami innej ciężarówki z lewego pasa.
Co do tego aby nie jechać równolegle z rogiem kabiny to pierwsze słyszę, ja z reguły wyprzedzam je szybko i jadę dalej zakładając że im szybciej to zrobię, tym większa szansa że nawet jeśli mnie koleś nie widzi, to uniknę ewentualnej kolizji.
Martwy punkt w kabinie ciężarówki to mózg kierowcy.
Widzę że wszystkich panów trzeba wsadzić do dużego ciągnika i pokazać im co widać nawet przy 8 10 czy 40 lusterkach …. przepisy przepisami a zdrowy rozsądek powinien być na 1 miejscu …. dalej to czemu osobówka nie zjechała na prawy pas skoro jechała wolno ….
Bo 2 pasy z lewej to pasy ”autostradowe”, pas ktorym jechal samochod to pas na sosnowiec, a skrajny prawy pas to skret na Tychy, ewentualnie do reala na 3 Stawy
Taniej i szybciej będzie odpowiednio wyszkolić tych co nimi jeżdżą na co dzień.
Szkoda że ci w tirach o martwym punkcie nie słyszeli. Czego ich tam uczą na kursach, tylko jak obsługiwać tachograf?
Mam wrażenie, że w 50 sekundzie to wymuszenie odszkodowania jak nic. Gość jedzie równo z tirem prawie z równą prędkością w miejscu w którym kierowca tira nie miał prawa go zobaczyć poza tym z tego co się orientuję jest taki przepis że jedzie się prawym pasem o ile jest wolny (a w tym wypadku jest). Teraz już wiem dlaczego TIRy z tyłu na naczepie po lewej stronie mają naklejki ze znakiem zakazu.
A reszta filmikow z udzialem osobowek, ktore nie respektuja prawa pierwszenstwa i ograniczen predkosci. Trzeba zakazac jazdy osobowkami…
Swoja droga ciekawe jak bys rozwiazal problem dowozu towaru, ktory maja te”kolosy” na pace do centrum miasta?
pociągi, potem lekkie dostawczaki do 7,5t
25 ton stali? 30 palet mixu do marketow? 30 palet cikru, maki czy plytek do hurtowni? Paliwo? Auta? Aha..
Nie ma problemu! Cały transport niech jeździ koleją! Tylko pokaż mi tą infrastrukturę, która temu sprosta 🙂
Dostarczakiem? Proszę bardzo! Nie od dziś na ich rynku panuje samowola. A 7.5 tony to tylko mit 🙂 proponuję poczytać informacje o kontrolach takich pojazdów, jakie ilości towaru potrafią przewozić.