mar 25 2019
Kategoria: AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE, MONITORING, MOTOCYKLIŚCI, O WŁOS, OKIEM KAMERY, PIESI, POLSKIE DROGI – ODCINKI, POŚLIZGI, POTRĄCENIA, PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE, ZWIERZĘTA
Uważajcie na siebie i innych…
27 komentarzy do "Polskie Drogi #143"
3:33 głupszego miejsca do zatrzymania ze świecą szukać, idiota
Kto mi powie czy po akcji z przebita szyba idzie od kogoś ściągnąć kasę z oc, czy jedyna szansą jest własne ac
Co tu dużo mówić… Aż krew zalew patrząc na niektóre sytuacje
3.50 -4.05 co to za mieścinka? Bardzo tam ładnie.
Teraz jak na właściela psa są skargi albo jakiś pies nie raz już kogoś ugryzł to można mu dać 5 tyś złotych manadatu.
Ten koleś co widzi te zwierzęta jak biegnął to miał czas zahamować. Mówi “O kurde no patrz” ale nie przerzuca stopy na hamulec.
Tego skur…na w ciężarówce z 0:50 osobiście bym zatłukł – no co za ..uj pier….ony, tak narażać życie ludzi, żeby sobie przyszeryfować… Gnidy, podludzie normalnie!!!
To efekt symbolicznych mandatów w PL. Wystarczyłoby żeby zamiast 200zł groziło za takie zachowanie 10tys., zniechęciłoby to wszystkich kierowców ciężarówek do wygłupów.
W tym przypadku nie sądzę, że to była chęć szeryfowania. Sądząc po tym kiedy zaczął zmieniać pas nie mógł widzieć osobówki, a jeśli ją zobaczył to w ostatnim momencie.
Sądzę, że chciał podobnie jak autor nagrania pojechać do końca zwężenia.
Tak, wśród kierowców ciężarówek też tacy są, sam jadę do końca jak mogę.
Wydaje mi się, że choć prawnie winę za zdarzenie ponosi kierowca ciężarówki, to autor nagrania widząc zator drogowy zdecydowanie za szybko jedzie.
0:43 gość nieźle panuje nad autem i nawet jak się koła blokują to odpuszcza żeby pojechać prosto, brawo! Być może uratował sobie tym życie…
A widać po masce i tych wlotach, ze to stare auto, tym bardziej szacun
Ciekawe czy dzban z 3:30 pomyślał chociaż przez chwilę, że na lewym pasie może być więcej podobnych jemu zapier***aczy i że ktoś może przerobić go na konserwę 😀
Mam pytanie – co się stanie, gdy właśnie ktoś np zarzuci drifta na drodze, uderzy w barierki/latarnie i sobie po prostu odjedzie? (Ma swoje uszkodzenia, ale tez uszkodził i naruszył jednak te obiekty). W Niemczech, gdy ktoś coś takiego zrobi i tego nie zgłosi na policję, a ktoś doniesie na niego, to kara jest ok 2 tys euro + koszty adwokata (znajomy miał taką sytuacje). A jak jest w Polsce?
A w Polsce robta co chceta . Mam wrazenie ze same niedolezne , slepe i gluche dzbany tam jezdza.
W Polsce nikt nie doniesie, bo się nikomu nie chce, wojewoda czy wójt jako właściciel infrastruktury wie, że Policja i tak sprawcy nie znajdzie, nawet jak zgłosi. Także przepisy przepisami, ale ogólnie to się nikomu nie chce z tym bawić.
Ta Pani w 1:30 chyba też lekko się zamyśliła skoro nie widziała co się dzieje.
Za omijanie i wyprzedzanie przed przejściem powinna być obligatoryjna utrata uprawnień i skierowanie na powtórny egzamin.
…bo Pan Kierowca myślał ,że wylosował wycieczkę na safari i zwiedzają.:-D “o patrz”
Gość z 3:20 perfekcyjnie zsynchronizował muzykę.
Co za gość ten co mu jeleń przebiegł po masce.. “o kur.., patrz” i jedzie dalej niewzruszony, nawet nie zwolnił. Liczył na to, że zwierzęta się zatrzymają jak zobaczą jezdnie?
też mnie to interesuje co on se myślał wtedy 😉
Ten w tym dostawczym, odrazu po prawku !
Mam nadzieję, że facet pożegnał się na długi czas z prawkiem za taką jazdę…
Miejmy nadzieję, że po obejrzeniu nagrania policja od razy dała wniosek do sądu, a nie mandat. Przecież gościu jeździ sobie z pasa do skrętu na wprost, po strefie wyłącznej z ruchu i slalomem, na koniec powodując kolizję.
A ciekawe czy ten z 1:03 nie był pijany, od razu po wyjeździe dziwnie się zachowywał i zaraz spowodował stłuczkę. Może i dobrze że od razu jego jazda skończyła się w rowie.
@Ktoś – co znaczy za taką jazdę?
A jakby zepchnął ten samochód przez gapiostwo, to kara ma być mniejsza?
Nie wiem, czy nie wyrobił, czy nie zauważył.
Ale naprawdę nie rozumiem Waszych argumentów – proszę o wyjaśnienie.
Czym się różni przejazd na czerwonym świetle bo była za duża prędkość aby się zatrzymać a tym, że się nie zauważyło sygnalizatora (albo koloru światła)?
Czym się różni wyjazd z podporządkowanej bo się ma za dużą prędkość aby się zatrzymać od nieuważnego wyjazdu – bo się źle patrzyło, czy źle oceniło sytuację?
Aha i żeby sytuacja była jasna – nie umniejszam wykroczeń (włącznie ze spowodowaniem zdarzenia) kierującego dostawczakiem – tylko wyjaśniam tym, którzy mają kurwiki w oczach i pytam na czym polega Wasze wartościowanie wagi przewinienia?
Pytasz i zaraz obrazasz ludzi (“kurwiki w oczach”), a potem liczysz na sensowne odpowiedzi?
O zasadach i celach wymierzania kar mozesz soba zaczac czytac tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zasady_wymiaru_kary
@mk – zabiłeś mi ćwieka – bo nie wiem co mam odpowiedzieć?
Gdzie jest obraza? Okej wskazałeś “kurwiki w oczach” – przecież to oznacza ni mniej ni więcej – “mieć coś drapieżnego w oczach”.
Dalej mi nie odpowiedziałeś na pytanie – ani nikt więcej.
Nie takie było pytanie.
Inaczej, jesteś pewien, że udowodniłbyś celowość działań kierującego dostawczakiem? Chcesz mi powiedzieć, że widział tego na lewym pasie i wjechał w niego z pełną premedytacją?
Chcesz mi powiedzieć, że jego inne wykroczenia na drodze miały za cel doprowadzenie do zdarzenia drogowego?
Jedyne co możesz mu udowodnić to wykroczenia, łącznie ze spowodowaniem zdarzenia drogowego (nie wiem czy były osoby poszkodowane, więc celowo nie piszę kolizja czy wypadek).