Menu

  • Kategorie

Wypadek DK 35

https://youtu.be/JXTqinZRQjQ?t=19s
Share Button

28 komentarzy do "Wypadek DK 35"

  • Rafał78 napisał(a):

    Dziadek w gumofilcach wysiadający z Porsche rozwalił system 😀

    13
    7
  • Kek napisał(a):

    No ale reakcja świadków zdarzenia… Niech się zaczną czołgać.

    22
    2
    • krzysiok napisał(a):

      Potrąci cię auto przy udzielaniu pomocy to się rozpłaszczony na asfalcie do niczego nie przydasz a i karetek więcej będzie trzeba wysłać. Zabezpieczasz miejsce wypadku. A potem reszta.

  • Słoneczko napisał(a):

    Mistrz prostej wyleciał na zakręcie 🙂
    Może chhciał Porsche uciec , hahahahaha

    7
    1
  • laudo napisał(a):

    Na tym odcinku tego typu sytuacje zdarzają się bez przerwy. Zakręty są źle wyprofilowane, asfalt po deszczu jest śliski jak lód. Zarząd drogi udaje że nic się nie dzieje, mimo że wypadków były tam setki.

    1
    5
    • Anonim napisał(a):

      99% kierowców nie ma problemu, żeby przejechać po tej drodze i nie ląduje na dachu w rowie.

      11
    • Słoneczko napisał(a):

      Złej baletnicy przeszkadza rąbek od spódnicy 😀

    • laudo napisał(a):

      A skad te wnioski? Macie jakiekolwiek dane na temat wypadkowosci na tej drodze? bo ja mam konkretne cyfry za tym co napisalem. 15lat jezdzilem tam jako ratownik…

  • Abc napisał(a):

    Tylko w jaki sposób – guma, zły profil zakrętu, nierówno biorące hamulce?

  • Czarek napisał(a):

    Prędkość była dobra, tylko zakręt za wąski.

    1
    2
  • DonnieGix napisał(a):

    Levitra Original Pas Cher
    To produce an unusual and artistic image, attempt changing your perspective. Individuals are widely used to viewing things from normal human being-elevation and vision-levels points of views. Getting up great or lower very low can substantially change how a scene seems. Done right, this will likely produce a shocking, unique shot that the viewers will value.
    Buy Oxymetholone In India
    Be well prepared should you get shed with a camping outdoors trip. You should know how to use a map, compass, and Gps system device before leaving behind for your personal trip. You should also maintain these on your own particular person in your vacation. If you stray too far from the campsite, these items may help you get back swiftly and safely and securely.
    Nandrolone Decanoate Canada
    One very annoying, but very normal, puppy characteristic is incessant woofing. This not only can become a disruption for you, and also will prove to be a nuisance for your personal neighborhood friends. This article will get in depth regarding why your pet barks, and do you know the best ways to stop unwelcome woofing.
    Boldenone Acetate Reviews

    27
  • dżordż napisał(a):

    Jak???? Jeśli to nie wina auta (zablokowane hamulce, urwany wahacz, cokolwiek) to nie jestem sobie w stanie wyobrazić, w jaki sposób można doprowadzić do takiego wypadku. Prędkość żadna, zakręt łagodny, żadnych zagrożeń typu zwierzęta, przechodnie… Jak???

    • Borek napisał(a):

      Może plama oleju? Trudno zgadnąć nie będąc na miejscu, ale najczęściej jednak winę ponosi łącznik fotela z kierownicą.

    • jaiiggg napisał(a):

      ta droga jest zle wyprofilowana. wynosi Cie do gory, choc i tak nie wiem jak to zrobił, że az wpadł do rowu 😉

      2
      2
  • hymmmm napisał(a):

    Gościu z porsche bał sie podejść pomóc?

    6
    5
  • ISH napisał(a):

    Wszyscy aż się palą do pomocy

    8
    6
    • poka napisał(a):

      Bo nie czekali z bandażem w miejscu dachowania?

      14
      1
    • Kiwi napisał(a):

      Jak był filmik, gdzie pasażer wybiegł z zatrzymującego się samochodu aby pomóc ludziom z samochodu biorącego udział w podobnym zdarzeniu, to polskodrogpwi “znaFcy” bulgotali, że tak nie wolno, bo trzeba najpierw karetkę wezwać, upewnić się, że się tobie nic nie stanie, a dopiero potem próbować komuś pomóc, więc, z łaski swojej, ustalcie jedną wersję wydarzeń, jakiś se samouczek zróbcie, a nie garłujecie jak pojebani pod każdym filmikiem kreując się na wielkich samarytan, a w rzeczywistości to nie wiadomo na dobrą sprawę o huj wam chodzi – biegną, to źle, idą, to też źle, bo każdy znaFca siedzi dupą na mięciutkim krzesełku i najlepiej wie, jakby sam się zachował…

    • krzysiok napisał(a):

      Najpierw zabezpieczasz miejsce wypadku, światła awaryjne, trójkąty. Zabierasz rzeczy typu telefon, apteczka, gaśnica i potem dopiero zbliżasz poszkodowanego dbając przy tym o własne bezpieczeństwo.

      11
      1
    • TomaszTomasz napisał(a):

      Przed ruszeniem do pomocy poszkodowanym w wypadku jest jeszcze czynność, która w tym wszystkim jest najważniejsza:
      WŁASNE bezpieczeństwo.
      Jeśli go sobie nie zapewnisz, to może się okazać, że i Tobie pomoc będzie potrzebna.
      Pomijając już aspekty osobiste, które często sprzed monitora są pomijane, takie jak: stres, strach, brak umiejętności, reakcja stadna (wszyscy stoją, to i ja stoje).
      Mam dużą styczność z ludźmi (ze względu na zawód), od których zależy ludzkie życie i z żalem to piszę, ale czasami śmiem wątpić, czy w przypadku jakiejś większej tragedii w ruchu byli by on w jakimkolwiek stanie pomóc, czy tylko by przeszkadzali, albo czy im też pomoc nie była by potrzebna. Nie szkoli się działać w stresie, nie uczy się myślenia analitycznego, nie zwraca się uwagę na głupie gadanie, że ktoś inny pomoże, że lepiej się odwrócić.

      22
      1

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj