Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
YT 271 000
WSZYSTKIE ODCINKI
wyprzedzaczPL
instagramPD
STOP AGRESJI DROGOWEJ
UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW NA PD
W MEDIACH
PARTNERZY
KALKULATOR SPALANIA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
“Zajeżdżanie drogi oraz wymuszanie pierwszeństwa”
—
Głupi błąd
›
Motocyklista uczy szeryfów przepisów
lip 01 2016
Kategoria:
MOTOCYKLIŚCI
https://youtu.be/QhQL9BTEa2o?t=7s
do góry
62 komentarze
do "
Motocyklista uczy szeryfów przepisów
"
mateusz
pisze:
04/07/2016 o 20:31
Odpowiedz
Report comment
LeeLook
pisze:
03/07/2016 o 23:56
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
02/07/2016 o 14:48
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:46
Odpowiedz
Report comment
topek
pisze:
02/07/2016 o 21:44
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:26
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
01/07/2016 o 23:25
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:24
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
01/07/2016 o 23:20
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:23
Odpowiedz
Report comment
Krzysztof
pisze:
01/07/2016 o 23:01
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
01/07/2016 o 22:00
Odpowiedz
Report comment
xyz
pisze:
01/07/2016 o 20:06
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
01/07/2016 o 16:04
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:28
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
01/07/2016 o 15:49
Odpowiedz
Report comment
Tomasz
pisze:
01/07/2016 o 14:38
Odpowiedz
Report comment
marian
pisze:
01/07/2016 o 12:27
Odpowiedz
Report comment
kimer44
pisze:
01/07/2016 o 12:17
Odpowiedz
Report comment
Janek.K
pisze:
01/07/2016 o 11:50
Odpowiedz
Report comment
Troll
pisze:
01/07/2016 o 15:52
Odpowiedz
Report comment
gg
pisze:
01/07/2016 o 11:50
Odpowiedz
Report comment
Lenii
pisze:
01/07/2016 o 11:49
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
01/07/2016 o 11:35
Odpowiedz
Report comment
ozi
pisze:
01/07/2016 o 11:47
Odpowiedz
Report comment
gg
pisze:
01/07/2016 o 11:51
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
01/07/2016 o 22:04
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:37
Odpowiedz
Report comment
Mateusz
pisze:
01/07/2016 o 22:14
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
02/07/2016 o 11:33
Odpowiedz
Report comment
mateusz
pisze:
04/07/2016 o 20:25
Odpowiedz
Report comment
Hubert
pisze:
01/07/2016 o 11:34
Odpowiedz
Report comment
krzyś
pisze:
01/07/2016 o 17:38
Odpowiedz
Report comment
Anon
pisze:
02/07/2016 o 11:30
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/07/2016 o 21:13
Odpowiedz
Report comment
Marcin
pisze:
01/07/2016 o 11:33
Odpowiedz
Report comment
Kris
pisze:
01/07/2016 o 11:30
Odpowiedz
Report comment
Rafał
pisze:
01/07/2016 o 11:23
Odpowiedz
Report comment
vespa crabro
pisze:
01/07/2016 o 11:21
Odpowiedz
Report comment
kierowca
pisze:
01/07/2016 o 11:30
Odpowiedz
Report comment
luc
pisze:
01/07/2016 o 16:48
Odpowiedz
Report comment
Pin
pisze:
02/07/2016 o 11:31
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
01/07/2016 o 11:07
Odpowiedz
Report comment
michał
pisze:
02/07/2016 o 09:25
Odpowiedz
Report comment
GOŚĆ
pisze:
01/07/2016 o 11:03
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/07/2016 o 21:11
Odpowiedz
Report comment
Mils
pisze:
01/07/2016 o 09:53
Odpowiedz
Report comment
asdf
pisze:
01/07/2016 o 10:45
Odpowiedz
Report comment
vespa crabro
pisze:
01/07/2016 o 11:18
Odpowiedz
Report comment
Gość
pisze:
01/07/2016 o 11:31
Odpowiedz
Report comment
Kamil
pisze:
01/07/2016 o 11:37
Odpowiedz
Report comment
Maciek
pisze:
01/07/2016 o 15:22
Odpowiedz
Report comment
Michał
pisze:
01/07/2016 o 11:44
Odpowiedz
Report comment
Daniel
pisze:
01/07/2016 o 12:53
Odpowiedz
Report comment
Daniel
pisze:
01/07/2016 o 15:10
Odpowiedz
Report comment
Zbigniew
pisze:
01/07/2016 o 17:05
Odpowiedz
Report comment
cknd
pisze:
01/07/2016 o 12:28
Odpowiedz
Report comment
Booski
pisze:
01/07/2016 o 20:07
Odpowiedz
Report comment
abc
pisze:
02/07/2016 o 16:30
Odpowiedz
Report comment
błażej
pisze:
03/07/2016 o 14:50
Odpowiedz
Report comment
Mils
pisze:
01/07/2016 o 12:32
Odpowiedz
Report comment
riesling
pisze:
01/07/2016 o 21:09
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
wrz 03 2023
BLISKIE SPOTKANIE NA ZEBRZE
sie 23 2023
Jak określić wypadkową przeszłość samochodu?
sie 20 2023
Źle zabezpieczony ładunek
sie 16 2023
SIŁA W GRUPIE
lip 25 2023
Długoterminowy wynajem samochodów dla firm i klientów indywidualnych
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (443)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (845)
DACHOWANIA (213)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (160)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (557)
MOTOCYKLIŚCI (400)
O WŁOS (973)
OKIEM KAMERY (1 519)
PIESI (838)
POD WPŁYWEM… (207)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (427)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (548)
ROWERZYŚCI (365)
ŚMIESZNE (181)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (129)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
62 komentarze do "Motocyklista uczy szeryfów przepisów"
Gdyby kierowcy wiedzieli ze sie jedzie 2 pasami do konca i na koncu byl zameczek oba pasy byly by “pelne” i czyli z kilometrowego korku zrobi sie pół to zaden cwaniak jak go nazywaja szeryfowie z konca nie bedzie pustym lewym cisnol do przodu tak? Czy sie myle
Wszystko fajnie, przykład ignorancji i szeryfowania dobry, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby nagrywający zmienił pas na lewy tam, gdzie mu było wolno (czyli na wysokości polówki i wywrotki), a nie na ciągłej i powierzchni wyłączonej z ruchu – tego akurat nie popieram.
Skrzynka piwa dla motocyklity!
I do całości dodam jeszcze jeden argument…
Załóżmy że stoicie na prawym pasie, jest idealnie bo macie korek rozłożony na 3 pasy ruchu a zwężka jest na jeden. Stoicie sobie już dobre pół h i przed wami drogi na pół h …ALE NIE
Ciągle dojeżdżają nowi którzy dopiero co dojechali i ustawiają się na kolejnych pasach zamiast za wami. I wy sobie stoicie i stoicie zamiast jechać. Ogarniacie czy nie? Żeby było fair – ci co dojechali później powinni później odjechać – w przypadku rozbijania na pasy – wydłużają tylko wasz postój.
Suwak tak – ale jesli ruch jest płynny albo w szczególnych wypadkach a nie korek stoi. Dopóki tego nie zrozumiecie po prostu będziecie czekać na swoim pasie aż was przepuszczę. Bo ja przyjechałem wcześniej, wy póżniej więc spokojnie możecie poczekać bo nie jesteście ode mnie ważniejsi. Prawda?
Pin czy tym pierdoleniem od rzeczy myślisz, że wciśniesz swój śmieszny, błędny tok rozumowania? Nie doczekasz się tego, ale podziel się swoimi doświadczeniami w tym zakresie. No bo przecież nie teoretyzujesz prawda?
Wyobraźcie sobie coś ludzie – 10 samochodów stoi obok siebie na 10 pasach. i muszą przez wąskie gardło się przepuścić. Trochę to potrwa. Wszystkie te uprzejmości i manewry.
I 10 samochodów jeden za drugim. Płynnie myk i po zawodach.
Czy jak skala się zwieksza to rozumiecie że suwak jest ok – ale wtedy kiedy trzeba a nie zawsze
Jeżeli było by tam 5 pasów i na wszystkich autach to szybciej by dojechali do celu? Jest “wąskie gardło” i ile by nie było przed nim pasów to i tak gówno to by fało…
Nie gówno dało – tylko sprawiło że korek trwałby jeszcze dłużej. Fajnie że zaczynają się pojawiać ludzie którzy umieją przewidywać. Wraca wiara w kierowców.
Niech mi ktoś wytłumaczy w jaki sposób tzw “suwak” przyspiesza ruch w danej sytuacji…?
Nic nie przyspieszy, ale tutaj masz samych ekspertów i fizyków teoretyków 😉 Kazdy kto nierówno stoi w kolejce to szeryf i bandyta w jednym a kazdy kto chce wszystkich którzy byli wcześniej wyprzedzić to bohater bez pelerynki.
Jedyna różnica w tej konkretnej sytuacji to suwak dałby początkowo połowę krótszy korek, ale jako że opierałby sie na różnych reakcjach i konieczności dziąłania poza przepisami zacżąłby się wydłużać na obu pasach… Ale oni tego nie zatrybią.
A tak na marginesie to gość na motorze też się prosi o naukę jazdy.
a może jakiś komentarz do całej reszty na prawym pasie chyba z 60 tam było, kilometrowy korek mógł być o połowę krótszy pewnie zastanawiają się co za debil zrobił 2 pasy i tyle asfaltu zmarnował w PL wystarczy jednopasmówka i o ile by więcej km było dróg gdyby nie te niepotrzebne pasy 🙂
ktoś do niego może zadzwoni i mu wyjaśni 🙂
Mnie zawsze dziwi jak można być aż takim osłem żeby czekać w tej kolejce na prawym pasie skoro lewy puściutki…
To bardzo proste. Bo dojedziesz do końca takiego pasa i musisz przepuścić tych na prawym. Nie lepiej od razu stanąć na prawym? Nie widze powodu abyś miał czekać krócej niż ja – więc postoisz i poczekasz a potem zrozumiesz dlaczego. Jak to osioł.
KURW* Nauczcie sie jeździć na suwak , nie wiem moze jakies duże Monitory ze wzorami bo to jest parodia
No to teraz dzwonimy z gratulacjami do elektryka szeryfa, numer tel na samochodzie 😛
hehe jakie zasieki szeryfów 😀
Zgadzam się z początkowymi komentarzami. Januszowstwo oczywiście też, ale problem w tym, że u nas nauka jazdy Nie istnieje. Oczywiście uczy się jak zdać egzamin, choć i to najczęściej kulawo. Brak kultury i w większości brak myślenia, tylko zacietrzewienie.
Co do kierowców zawodowych, to wydaje mi się, że kierowcy międzynarodowi nie burakują w ten sposób. Rodzimi węglarze itp owszem.
Jedno pytanie. Czy nasz naród nie na prawdę nie umie korzystać z manewru tzw “na suwak” ?!
Nasz naród ogólnie ma problemy z myśleniem.
ale hamówa o lol ja mieszkam w niemczech i jazda tu jest normalna, ludzie umieją jeździć, a wjeżdzam do polski to się boje 😀
Umiejętność przez ludzi śmigania na suwak kurwa nie mam pytań….
“Zastanawiam się kiedy ludzie nauczą się korzystać z dwóch pasów ruchu. Czasu przejazdu to nie skróci ale o połowę skróci korek” – wydłuży. Już to udowodniono.
Suwak jest zawsze wolniejszy od jednolitego ruchu – ale mniejsza o większość. Ja np. nie widziałem ani jedngo szeryfa na tym filmie. Ludzie po prostu wyjeżdżali lekko na inny pas zobaczyć czemu korek stoi. Bzdurny film i wnioski
Co za stek bzdur. Po pierwsze chyba nigdy nie widziałeś szeryfa, nawet na nagraniu. Po drugie ruch jednym pasem może być w najlepszym wypadku tak samo wolny jak dwoma pasami ponieważ to i tak przepustowość zwężenia decyduje ile aut tamtędy przejedzie i nie ważne czy są to auta z jednego czy dwóch pasów. Zauważ też, że 100 samochodów na jednym pasie to 100 razy późnienie każdego kierowcy zanim ten 101 ruszy, natomiast na obu pasach czekasz za 50 kierowcami aż ruszą więc… z takimi przekonaniami i logiką nie wróżę Ci udanej kariery kierowcy.
ty nawet nie wiesz co to za korek. obejrzyj nagranie 50 razy to zobaczysz o co chodzi.
taaa elektryk sie zatrzymał żeby widzieć lepiej początek ształu 😛 wtedy obraz mu się nie rozmazywał
elekryk nie chciał byc frajerem i czekać na lewym pasie więc w ramasch uprzejmosci na drodze chciał wbić się pod koniec kolejki. Nie zatrybisz tego bo każdy uczciwy i mądry kierowca to baran, szeryf i cwaniak
taaa elektryk sie zatrzymał żeby widzieć lepiej początek ształu ? wtedy obraz mu się nie rozmazywał Volvo stoi na lewym jednym kołem na prawym blokując ruch i z przodu toyota
jak się nie mylę to do końca pasa się jedzie
po to on jest po coś ktoś wylał ten asfaalt który nie jest za darmo
to samo jest przy wjazdach na drogi szybkiego ruchu i autostrady te pasy rozpędowe są tak długie żebyś się mógł rozpędzić do odpowiedniej prędkości a nie jak widzę że wpierdzielają się gdy ma 40-50km/h tak jakby ten pas go parzył i musi z niego uciekać tragedia
Co do pasów rozbiegowych, to też jest problem w kierowcami jadącymi prawym, którzy nie zamierzają zjechać na lewy, żaby ułatwić włączenie się do ruchu pomimo, że jest pusty.
Ostatnim razem mialem taka sytuacje ze wjezdzalem na droge szybkiego ruchu przedemna jechal jakis kierowca ktory zatrzymal sie na srodku tego pasa rozbiegowego z kierunkowskazem w lewo i chyba czekal ze na drodze ktos sie zatrzyma i go wpusci taka sytuacja
Ile razy jechałem lewym pasem do końca, jak się jechać powinno, zawsze jakaś zawodowa kur.a w ciężarówce próbowała mi wyjechać. To nie jest reguła że kierowca zawodowy będzie jechał przepisowo. Wielu kierowcom ciężarówek przydały by się kursy doszkalające albo 3 miesięczny przymusowy urlop
Ileż to razy ku..a w osobówce mnie nie wpuściła gdy jechałem ciężarowym na zwężce do końca lewym pasem?Na radiu odrazu uruchamiały się janusze i teksty w stylu ‘te zawodowy do kolejki”gdzie się tam pchasz tym tirem’.Więc problem leży gdzieś po środku a stwierdzenie że najczęściej ciężarowe blokują mnie po prostu śmieszy.Nie mam kamerki ale przy moich średnich 9k km po kraju mógłbym codziennie wstawiać popisy samochodów osobowych jak i tych dużych.Miłego dnia 😉
Szacun, jeszcze nie widziałem ciężarowego cisnącego lewym do końca, jeśli już był na lewym pasie, to go blokował.
Np. z jazdy po rondzie, o czym można było się przekonać w PD 48.
Czy Polacy już nigdy nie nauczą się jeździć na suwak masakra co za tępy naród
Z takim motocyklistą przybiłbym żółwika 😀
Zastanawiam się kiedy ludzie nauczą się korzystać z dwóch pasów ruchu. Czasu przejazdu to nie skróci ale o połowę skróci korek, no i nie będzie “szeryfów”. Chociaż jak znam polskich drajverów to wiem, że na 100% na prawym pasie znalazło by się kilku takich, co to by nie puścili nikogo z lewego w imię zasady “a nich ch… stoi, ja jadę po swoim pasie”.
Widać, że motocykliści razem z kierowcami zawodowymi trzymaja jako taki poziom jazdy w ruchu drogowym. Boli mnie, ze zdecydowana wiekszosc osobowek (a sam tez mam tylko B) razem z rowerzystami zaliczaja sie do najwiekszych drogowych ignorantow.
Niestety kierowcy zawodowi to najgorsza plaga na drogach. Najczęściej to właśnie oni się bawią w szeryfów i takiemu kretynowi nie przetłumaczysz bo on z dziada-pradziada jeździ po miedzach żeby towar dostarczyć i nikt mu nie będzie przepisów narzucał… A rowerzyści to temat na oddzielnej dyskusji.
kierowca zawodowy lecialby lewym do konca ,a nie czekal jak te debile. I to nie zawodowi bawia sie w szeryfowanie (no chyba ,ze tirowcy) tylko janusze ,którzy nie znaja przepisow..
Nikt mu nie będzie przepisów narzucał? A moge jeden narzucić tobie a ty jak rozumiem go przyjmiesz z pokorą?
To jedz sobie do końca lewym pasem a potem przepuść zgodnie z przepisami wszystkich na prawym
Teraz przepisy sa jasne i klarowne czy akurat ten ci się nie podoba?
Ja bym tylko chciał wiedzieć jakich argumentów użył Pan na motocyklu, żeby dotrzeć do tamtych kierujących, bo przyniosło dobry skutek.
Pewnie tak: kamera – zgłoszenie – mandat.
Czy mi się wydaje, czy motocyklista ma niezły dar przekonywania ?
Może ma koloratkę albo to był Michał Żebrowski ew. Margaret?
Co we łbie takich szeryfowych matołów musi siedzieć, by tak się zachowywać? Nie pojmuję! Albo ewidentny brak edukacji na kursach, albo prawo jazdy robione jeszcze za Mojżesza, albo czysta, Januszowa złośliwość. Osobiście stawiałbym na pierwsze i to można jeszcze próbować naprawić, ale co zrobić z pozostałymi…?
Niestety to chyba jednak czysta złośliwość – zwykli drogowi idioci, których boli doopa, gdy ktoś jedzie szybciej/sprawniej niż oni.
Ja robilem prawko w 2010 roku, niby nie tak dawno, ale o suwaku ani slowa tam nie slyszalem 😉
Prawda jest taka, że kurs przygotowuje tylko do egzaminu. Nawet mój instruktor zawsze mawiał, że “jeździć to nauczymy się po zdanym egzaminie”. Tak to u nas często wygląda, bo sam kurs jest na tyle krótki, że wszystkiego przekazać się tam zwyczajnie nie da. A to, że ktoś na kursie nie słyszał o czymś takim, jak jazda na suwak czy o czymkolwiek innym, niestety nie zwalnia go z przestrzegania przepisów. Samodoskonalenie i zaznajamianie się z kwestiami dla nas niejasnymi – to podstawa.
Ja ci kolego powiem lepiej, jak ja robiłem prawko w 2011 to chciałem puścić gościa z lewego pasa (no właśnie na suwak) a instruktor się na mnie wydzierał że co ja robie żebym jechał, niech se cham czeka na lewym pasie. Potem na niego trąbił a jak gość odpuścił i się zrównaliśmy to jeszcze go zwyzywał przez szybę. I tacy ludzie uczą innych jeździć ehhh…
No właśnie nie uczą a znak D-56 istnieje.
Ja robię teraz i nic nie ma o tym.
Ja zdawałem w marcu tego roku i też mi nic o tym nie mówili.. Każdy musi nauczyć się sam jeździć, ale takie szeryfowe grzyby i tak tego nie pojmą… Dziwi mnie fakt, że ludzie stoją w tym korku, zamiast korzystać z wolnego pasa…. Nie rozumiem tego
No właśnie nie rozumiem tego bólu dupy, że ktoś jedzie szybciej od nich. Przecież im też nikt nie broni wjechać na ten lewy pas…
Najlepsze jest to, że oni też mogą jechać szybciej/sprawniej, ale sami spowalniają cały ruch… Niektórych ludzi nigdy nie zrozumiem 😀
Na kursie na prawo jazdy prawy pas to świętość i jedyna słuszna droga. Lewego pasa unika się jak ognia, a kursantów uczy się jakby nie istniał. Nie mniej jednak szeryfowie to najczęściej kierowcy z wieloletnim stażem, a nie problem młodych kierowców. 🙂
Co do drugiej części wypowiedzi to sie nie zgodzę kilka dni temu zwężka w Tarnowie jadę pasem prawym do końca i co 3 buraków usilnie uniemożliwia włączenie się do ruchu w tym Janusz z budowy i 2 młodziaków co prawko zdali świeżo zapewne. Bo on przed kumplami twarzy stracić nie może:/
plus jazda przy prawej krawędzi cały czas, bez znaczenia czy są dziury, czy leży snieg, czy oblodzone, czy kałuże, ważne ze na maxa z prawej rowno z kraweżnikiem bo “musimy jeździć przy prawej krawedzi”
Przepis o jeździe możliwie najbliżej prawej krawędzi jezdni dotyczy głównie rowerzystów, oraz pojazdy wolnobieżne, których konstrukcja uniemożliwia poruszanie się z prędkością powyżej 25km/h, plus przykładowo ciągników rolniczych. Kierowcy takich pojazdów mogą dzięki temu ułatwić innym kierowcom wykonanie manewru wyprzedzania poprzez poprawienie widoczności. Gdyby taki przepis nie istniał, to każdy rowerzysta mógłby poruszać się środkiem swojego pasa.
Jeśli coś takiego jak jazda na suwak, w natłoku coraz większej ilości aut na drogach, może zmniejszyć i rozładować liczbę korków to powinno się tego uczyć (z dużym naciskiem) już na pierwszych etapach nauki prawa jazdy
Pytasz co siedzi?
Siedzi to samo co w głowach tych co jak widzą pieszego czekającego na przejście przez pasy to się nie zatrzymają bo uważają że nie ma takiego przepisu. Nie ma nakazu to dlaczego miałby wychodzić na przeciw potrzebom innych. Po prostu tacy ludzie nie uświadamiają się skąd się biorą ich prawa, że biorą się z obowiązków współplemieńców, a nie z księżyca.