Polskie Drogi
|
Menu
Strona główna
PO CO TO WSZYSTKO❓
instagramPD
W MEDIACH
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
‹
Aquaplaning na S8
—
Potrzebna zmiana postaw polskich kierowców
›
Oznakowanie przyczyną wypadku na DK17?
cze 21 2019
Kategoria:
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE
Autor informuje, że kierowca pojazdu dostawczego został przewieziony do szpitala.
do góry
21 komentarzy
do "
Oznakowanie przyczyną wypadku na DK17?
"
praktyk nie teoretyk
pisze:
24/06/2019 o 07:32
Odpowiedz
Report comment
Jacek
pisze:
22/06/2019 o 14:57
Odpowiedz
Report comment
Troll
pisze:
22/06/2019 o 16:14
Odpowiedz
Report comment
Krzysiek
pisze:
21/06/2019 o 21:06
Odpowiedz
Report comment
trollcatcher
pisze:
21/06/2019 o 20:38
Odpowiedz
Report comment
grzes
pisze:
23/06/2019 o 19:46
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
21/06/2019 o 19:17
Odpowiedz
Report comment
Dariusz
pisze:
23/06/2019 o 16:28
Odpowiedz
Report comment
Hekto
pisze:
21/06/2019 o 19:06
Odpowiedz
Report comment
Jarek
pisze:
21/06/2019 o 16:29
Odpowiedz
Report comment
Krzysiok
pisze:
21/06/2019 o 16:20
Odpowiedz
Report comment
Anonim
pisze:
22/06/2019 o 09:12
Odpowiedz
Report comment
Ee
pisze:
21/06/2019 o 14:55
Odpowiedz
Report comment
ela
pisze:
21/06/2019 o 14:30
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
21/06/2019 o 14:02
Odpowiedz
Report comment
jam
pisze:
21/06/2019 o 14:10
Odpowiedz
Report comment
Tom
pisze:
21/06/2019 o 14:34
Odpowiedz
Report comment
wyrtytypyrty
pisze:
21/06/2019 o 15:16
Odpowiedz
Report comment
drv
pisze:
21/06/2019 o 16:02
Odpowiedz
Report comment
lucypher
pisze:
22/06/2019 o 14:39
Odpowiedz
Report comment
Borek
pisze:
21/06/2019 o 20:20
Odpowiedz
Report comment
Cancel Reply
Skomentuj...
Imię
Email
Δ
Ostatnie wpisy
Szukaj
lis 16 2023
MOKRA PLAMA
lis 14 2023
ZIELONA REWOLUCJA NA POLSKICH DROGACH
lis 10 2023
ZIELONA KOMUNA DLA DOBRA MATKI ZIEMI
lis 09 2023
Czy dojdzie do potrącenia pieszej?
lis 08 2023
Moment zderzenia ciężarówek koło Miechucina
Kategorie
Kategorie
Wybierz kategorię
AGRESJA (444)
ANKIETY (9)
AQUAPLANING (10)
ARTYKUŁY (23)
AUTOBUSY / BUSY / TROLEJBUSY / CIĘŻAROWE / DOSTAWCZE / ROLNICZE / BUDOWLANE (849)
DACHOWANIA (214)
DROGI SZYBKIEGO RUCHU (162)
HULAJNOGI (11)
JEDŹ BEZPIECZNIE (308)
KAMPANIE SPOŁECZNE (120)
MONITORING (561)
MOTOCYKLIŚCI (401)
O WŁOS (976)
OKIEM KAMERY (1 520)
PIESI (840)
POD WPŁYWEM… (208)
POLSKIE DROGI – ODCINKI (194)
POŚCIGI (45)
POŚLIZGI (526)
POTRĄCENIA (429)
PRZEJAZDY KOLEJOWE / TRAMWAJE (165)
PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH / PRZEJAZDY ROWEROWE (550)
ROWERZYŚCI (366)
ŚMIESZNE (182)
SZERYFOWIE (18)
UPRZYWILEJOWANE (154)
WYMUSZENIA (17)
wyprzedzaczPL (17)
WYPRZEDZANIE (130)
ZWIERZĘTA (93)
Archiwa
Archiwa
Wybierz miesiąc
listopad 2023 (13)
wrzesień 2023 (1)
sierpień 2023 (3)
lipiec 2023 (1)
czerwiec 2023 (3)
kwiecień 2023 (2)
marzec 2023 (3)
luty 2023 (6)
styczeń 2023 (11)
grudzień 2022 (7)
listopad 2022 (8)
październik 2022 (5)
wrzesień 2022 (2)
sierpień 2022 (3)
lipiec 2022 (2)
czerwiec 2022 (8)
maj 2022 (4)
kwiecień 2022 (13)
marzec 2022 (2)
luty 2022 (3)
styczeń 2022 (4)
grudzień 2021 (4)
listopad 2021 (6)
październik 2021 (12)
wrzesień 2021 (14)
sierpień 2021 (10)
lipiec 2021 (18)
czerwiec 2021 (16)
maj 2021 (17)
kwiecień 2021 (16)
marzec 2021 (17)
luty 2021 (31)
styczeń 2021 (21)
grudzień 2020 (30)
listopad 2020 (39)
październik 2020 (36)
wrzesień 2020 (24)
sierpień 2020 (24)
lipiec 2020 (36)
czerwiec 2020 (51)
maj 2020 (27)
kwiecień 2020 (19)
marzec 2020 (33)
luty 2020 (63)
styczeń 2020 (64)
grudzień 2019 (65)
listopad 2019 (76)
październik 2019 (81)
wrzesień 2019 (57)
sierpień 2019 (66)
lipiec 2019 (57)
czerwiec 2019 (49)
maj 2019 (67)
kwiecień 2019 (76)
marzec 2019 (90)
luty 2019 (64)
styczeń 2019 (70)
grudzień 2018 (67)
listopad 2018 (65)
październik 2018 (75)
wrzesień 2018 (79)
sierpień 2018 (74)
lipiec 2018 (63)
czerwiec 2018 (67)
maj 2018 (85)
kwiecień 2018 (79)
marzec 2018 (76)
luty 2018 (66)
styczeń 2018 (63)
grudzień 2017 (76)
listopad 2017 (80)
październik 2017 (91)
wrzesień 2017 (104)
sierpień 2017 (88)
lipiec 2017 (95)
czerwiec 2017 (91)
maj 2017 (94)
kwiecień 2017 (90)
marzec 2017 (80)
luty 2017 (96)
styczeń 2017 (89)
grudzień 2016 (81)
listopad 2016 (68)
październik 2016 (74)
wrzesień 2016 (65)
sierpień 2016 (67)
lipiec 2016 (54)
czerwiec 2016 (55)
maj 2016 (50)
kwiecień 2016 (53)
marzec 2016 (47)
luty 2016 (52)
styczeń 2016 (47)
grudzień 2015 (38)
listopad 2015 (38)
październik 2015 (35)
wrzesień 2015 (34)
sierpień 2015 (35)
lipiec 2015 (55)
czerwiec 2015 (39)
maj 2015 (34)
kwiecień 2015 (32)
marzec 2015 (36)
luty 2015 (34)
styczeń 2015 (37)
grudzień 2014 (34)
listopad 2014 (37)
październik 2014 (23)
wrzesień 2014 (26)
sierpień 2014 (14)
lipiec 2014 (16)
czerwiec 2014 (11)
maj 2014 (27)
Skip to content
Open toolbar
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Zmniejsz tekst
Skala szarości
Skala szarości
Wysoki kontrast
Wysoki kontrast
Negatyw
Negatyw
Jasne tło
Jasne tło
Podkreśl linki
Podkreśl linki
Reset
Reset
21 komentarzy do "Oznakowanie przyczyną wypadku na DK17?"
jechałem tamtędy wczoraj w dzień i nie wiem jak można było nie zauważyć tego zakrętu. W dzień tam jest OK ale wieczorem i jak pada to jest dość ciężko faktycznie.
Chłop chyba spał za fajerą
Znaków nie jest mało, ale są czytelne, nie pada, jest dzień. Widać jak jadą inni kierowcy. Jak on to mógł spieprzyć? Z sop-u jest czy co?
W ogóle nie patrzył na znaki
Jeżeli chodzi o samo oznakowanie, to “naćpano” tam tyle znaków, że niemalże zrobił się “metalowy las”, niemniej oznakowanie nie zwalnia z myślenia, a tym bardziej z instynktu samozachowawczego.
Imbecyl siedzący za kierownicą SUV-a powinien był zachować ostrożność, choćby z uwagi na fakt, że w tym miejscu prowadzony jest remont/budowa, zmieniona jest organizacja ruchu, w okolic “rośnie złowieszczy las znaków”, a na dodatek z przeciwnego kierunku jadą pojazdy … zamiast tego pojechał nonszalancko “na pałę”, nawet nie “fatygując się” pomyślunkiem – ktoś taki nie nadaje się na kierowcę, w ogóle nie powinien był otrzymać uprawnień.
Opis “złe oznakowanie” odnosi się raczej to znaku ostrzegawczego “Skrzyżowanie z drogą podporządkowaną występującą po obu stronach”, który pojawia się na moment przed łukiem w prawo. Jest on defakto mylący bo może sugerować, że kierowcy jadący łukiem w prawo skręcają w drogę podporządkowaną. Jest to oczywiście mocno naciągana interpretacja, według mnie gościu się po prostu zagapił, ale coś w tym jest.
Dodatkowo jest znak nakaz jazdy na wprost. Ktoś ustawił znaki, ktoś miał na to projekt, ktoś wziął odpowiedzialność. Ktoś zapłaci za dwa rozpite auta i ewentualne leczenie poszkodowanych z obu samochodów.
Szkoda furki;(
Głupiemu nie szkoda…
No to się popisał, jakoś nikt inny nie pojechał prosto.
Osoba kierująca srebrnym suwem, należy do osób nie używających mózgu. Gdyby np: od jutra prezydent miasta wydał nakaz chodzenia na rękach, bo TAK mu się po prostu widzi, to taka osoba zaczęła by chodzić na rękach, nie zastanawiając się czy to aby normalne.
Ktoś tak wymyślił, i tak trzeba robić..
Z nie aktualną nawigacją samochodową wjechałaby zapewne do jeziora, gdyby głos np: Krzyśka Hołowczyca, kazał tak właśnie zrobić.
W sytuacji z filmu, dostrzegła znak informujący o nieistniejącym skrzyżowaniu, i nie zastanawiała się czy to normalne. Jadę bo przecież jest znak, a dodatkowo mam pierwszeństwo.
Szkoda że trochę wcześniej, nie dostrzegła już znaku informującego jak prowadzi droga główna w miejscu tych robót drogowych.
Ta osoba powinna oddać prawko, i iść na intensywne doszkolenie, zwłaszcza z myślenia.
Tam w 18 sekundzie zaraz za nakazem jazdy na wprost widać wjazd w prawo. Nawet widać zakaz ruchu po prawej jak się przyjrzycie. To widocznie jakiś wyjazd z budowy tam jest lub był. Tam gdzie doszło do zderzenia nie ma skrętu więc trzeba trzymać się prawej krawędzi jezdni. Tyle w temacie.
Tu nie chodzi o znak w 18 a 23 sekundzie. Może kierowca myślał, że ma jechać prosto, a ci z prawej mają ustąpić mu pierwszeństwa? Ale i tak zgodzę się, że po prostu powinien trzymać się prawej krawędzi jezdni, bo droga prowadząca prosto (w sensie dosłownym) nie istniała.
Droga na wprost jest już od dawna zamknięta. Nawet tu widać, że stoją na niej slupki.
jakiś totalnie bezmyślny nieogar….
Ciekawy przypadek z tym znakiem bezpośrednio przed wypadkiem.
Proszę o interpretację kogoś, kto się zna 🙂
nigdy bym nie pomyslal, ze ten znak kaze mi tylko i wylacznie jechac prosto w doslownym tego slowa znaczeniu jesli widze pozniej ze glowna droga zmienia swoj bieg. To troche tak, jakby postawic tam zakaz skretu w prawo i tym tlumaczyc ze ktos nie pojechal po drodze glownej bo ta nieco skrecala…
To o czym myślisz Ty, czy ja, jest bez znaczenia.
Mnie interesuje to, co o tej konkretnej sprawie myślą przepisy.
Rozsądek i doświadczenie (Twoje czy moje) to jedno, a przepisy tu drugie. Dlatego jestem ciekawe interpretacji.
…że skręt wynikający z geometrii drogi, jest w świetle przepisów nie skrętem, a jazdą na wprost.
To mniej więcej tak, jakby przed zakrętem, za którym zaraz jest wyjazd z drogi jednokierunkowej postawić nakaz jazdy prosto, a jakiś kierowca “wyprostowałby” zakręt, waląc do lasu lub w ścianę na przeciwko.
To nie znak jest zły, to za kierownicą siedział DEBIL.
Wszystko jest oznakowane prawidlowo. Zwróćcie uwage na wczesniejszy znak, ograniczenie do 40, i “inne niebezpieczenstwa” i pokazany pod nim odchył toru jazdy obrazujący dokładny przebieg drogi.
a znak nakaz jazdy na wprost jest po to aby auta nieupowaznione nie wjezdzały na plac budowy. Musi tak byc bo takie sa przepisy, a że kiero osobowki pojechal jak pojechal to moze winic tylko samego siebie
Bardzo dobrze wyjaśnione.
Nakaz jazdy prosto dotyczy znajdującego się tuż za nim wjazdu w prawo, chyba na budowę. Tyle interpretacji.