Menu

  • Kategorie

  • Po co to wszystko?

Starcie gigantów

https://youtu.be/0i_UbJC-HcA
Share Button

14 komentarzy do "Starcie gigantów"

  • sew napisał(a):

    Siewierz! Tutaj to normalne.




    1



    0
  • Radeczek napisał(a):

    BRAK WIDOCZNYCH USZKODZEN, FLASZKA CZYSTEJ SPRAWE ZALATWILA




    1



    2
  • Mihcał napisał(a):

    Achhhh, ci zawodowcy, ich wiedza, pokonane kilometry i niebywałe doświadczenie pozwalają uniknąć tak banalnych błędów jak np. przekraczanie prędkości przy słabych warunkach drogowych albo trzymanie odpowiednich odstępów.

    A nie, zapomniałem że dyspozytor czy kierownik to to samo co Bóg więc muszą jechać na magnesie, tyle ile ogranicznik pozwala i pomrugując przy okazji na przepisowo jadące mniejsze samochody…

    Gdy jadę 50 w zabudowanym debile (i debilki) w osobówkach najwyżej mnie wyprzedzają, ale za to notorycznie ciężarówki i autobusy (#zawodowcy) pospieszają mnie „długimi”, a potem wyprzedzają na zakazie, skrzyżowaniach czy przejściach dla pieszych…




    7



    2
  • smieszek88 napisał(a):

    Jak zwykle warunki pogodowe nie dostosowały się do prędkości jazdy.




    6



    1
  • Teodor napisał(a):

    Czyżby opony stare kapcie, albo regulator siły hamowania w naczepie niesprawny.




    1



    1
  • Grzegorz napisał(a):

    Czy to oznacza, że przyczepy nie mają obowiązku posiadania ABS, czy może ta była niesprawna technicznie?




    0



    2
  • Henio napisał(a):

    W tej naczepie hamulce chyba nie do końca są sprawne.




    4



    6
    • Henio napisał(a):

      Nie jeżdżę zestawem więc może ktoś z minusujących wyjaśni laikowi co może być powodem w trakcie hamowania, że naczepę ściąga na prawo?




      0



      0
      • Anonim napisał(a):

        Zablokowały się koła w naczepie




        6



        0
        • Patryk napisał(a):

          Brawo szerloku, rozwiązałeś zagadkę. Pewnie jechał na magnesie i absy były wyłączone 🙂




          0



          0
      • 1.2.3. napisał(a):

        Niesprawny ABS, zablokowanie kół i pozamiatane.
        W ciągnik siodłowy naczepa bez sprawnego systemu ABS odrazu chwyta koła a to dlatego, że jest jeszcze coś takiego jak EBS Electronic Breaking System. Elektroniczny system hamulcowy w stosunku do konwencjonalnego rozwiązania zintegrowany, elektroniczny układ sterowania układem hamulcowym zapewnia zdecydowanie krótszy czas reakcji na wciśnięcie pedału hamulca, co bezpośrednio przekłada się na znaczne skrócenie drogi hamowania. Krótsza droga hamowania = wyższy poziom bezpieczeństwa. System obecnie dość powszechnie stosuje się w samochodach ciężarowych




        0



        0
  • Michał napisał(a):

    No no, ładnie go obił. Ciekawe jak ta sprawa się skończyła? I czy uszkodzenia były duże




    0



    0

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Archiwa

  • PARTNERZY

  • POSTY GOŚCI

  • Blogi