Starcie gigantów

https://youtu.be/0i_UbJC-HcA
Share Button

14 komentarzy do "Starcie gigantów"

  • sew pisze:

    Siewierz! Tutaj to normalne.

  • Radeczek pisze:

    BRAK WIDOCZNYCH USZKODZEN, FLASZKA CZYSTEJ SPRAWE ZALATWILA

    1
    2
  • Mihcał pisze:

    Achhhh, ci zawodowcy, ich wiedza, pokonane kilometry i niebywałe doświadczenie pozwalają uniknąć tak banalnych błędów jak np. przekraczanie prędkości przy słabych warunkach drogowych albo trzymanie odpowiednich odstępów.

    A nie, zapomniałem że dyspozytor czy kierownik to to samo co Bóg więc muszą jechać na magnesie, tyle ile ogranicznik pozwala i pomrugując przy okazji na przepisowo jadące mniejsze samochody…

    Gdy jadę 50 w zabudowanym debile (i debilki) w osobówkach najwyżej mnie wyprzedzają, ale za to notorycznie ciężarówki i autobusy (#zawodowcy) pospieszają mnie “długimi”, a potem wyprzedzają na zakazie, skrzyżowaniach czy przejściach dla pieszych…

    7
    2
  • smieszek88 pisze:

    Jak zwykle warunki pogodowe nie dostosowały się do prędkości jazdy.

    6
    1
  • Teodor pisze:

    Czyżby opony stare kapcie, albo regulator siły hamowania w naczepie niesprawny.

    1
    1
  • Grzegorz pisze:

    Czy to oznacza, że przyczepy nie mają obowiązku posiadania ABS, czy może ta była niesprawna technicznie?

  • Henio pisze:

    W tej naczepie hamulce chyba nie do końca są sprawne.

    4
    6
    • Henio pisze:

      Nie jeżdżę zestawem więc może ktoś z minusujących wyjaśni laikowi co może być powodem w trakcie hamowania, że naczepę ściąga na prawo?

      • Anonim pisze:

        Zablokowały się koła w naczepie

      • 1.2.3. pisze:

        Niesprawny ABS, zablokowanie kół i pozamiatane.
        W ciągnik siodłowy naczepa bez sprawnego systemu ABS odrazu chwyta koła a to dlatego, że jest jeszcze coś takiego jak EBS Electronic Breaking System. Elektroniczny system hamulcowy w stosunku do konwencjonalnego rozwiązania zintegrowany, elektroniczny układ sterowania układem hamulcowym zapewnia zdecydowanie krótszy czas reakcji na wciśnięcie pedału hamulca, co bezpośrednio przekłada się na znaczne skrócenie drogi hamowania. Krótsza droga hamowania = wyższy poziom bezpieczeństwa. System obecnie dość powszechnie stosuje się w samochodach ciężarowych

  • Michał pisze:

    No no, ładnie go obił. Ciekawe jak ta sprawa się skończyła? I czy uszkodzenia były duże

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Gru 11 2018
    “Potyczka na drodze”
  • Gru 10 2018
    “Jesteś nagrany”, czyli agresywny troglodyta drogowy w akcji…
  • Gru 10 2018
    O włos od kolizji z autobusem
  • Gru 10 2018
    “Widzieliście to???”
  • Gru 10 2018
    Jazda na granicy bezpieczeństwa [JB]
  • Kategorie

  • Najnowsze komentarze

  • Archiwa