Menu

  • Kategorie

  • 152,000 subskrypcji

  • Ponad 67,000 polubień

  • Instagram

  • Wszystkie odcinki PD

  • wyprzedzaczPL

  • Udostępnij

  • Panta rhei

  • Stop agresji drogowej

  • PD w mediach

  • Po co to wszystko?

  • Kontakt

Szeryfowie drogowi

https://youtu.be/9yFs83f_Lek
https://www.youtube.com/watch?v=9yFs83f_Lek

44 komentarze do "Szeryfowie drogowi"

  • emil napisał(a):
    156
    2

    Ilość szeryfów na tak krótkim odcinku przeraża… Stężenie idiotów w tym miejscu większe niż smogu w Krakowie!

  • jam napisał(a):
    31
    1

    ten pierwszy to nie szeryf – ludzie naprawde sa tak glupi, ze potrafia majac przed soba pusta droge wymyslic sobie ze oni chca zmienic pas wlasnie tutaj i stoja, mimo to, ze auta na pasie obok tez stoja
    co do tirowca – chyba mozna to bylo lepiej rozegrac 😉 musieli by sie obaj zatrzymac wtedy nagrywajacy ruszajac zdarzylbym sie zrownac z kabina tira 😛 ale tez szkoda ryzykowac starcie z debilem

    • Michal napisał(a):
      4
      14

      Jeszcze gorsze są sytuacje kiedy próbuje się zmienić pas, a ktoś z tyłu robi to szybciej i utrudnia ten manewr.

  • chiller napisał(a):
    43
    4

    Skoro praktykuje się odstrzał zwierzyny, bo np. jest chora, to dlaczego by nie odstrzelać takich ludzi jak ci szeryfowie? Dla nich nie ma już ratunku 🙁

  • Gość napisał(a):
    20
    0

    Ktos powinien napisać rownież do http://www.lester-kwidzyn.eu jaką to kierowcy robią reklamę firmie :]

  • BarteQ napisał(a):
    31
    0

    Kuźde normalnie deja Vu. Jechałem 26 A4 w kierunku Wrocławia około godziny hmm 13, może 14 był jakiś wypadek czy coś i zrobił się korek no bo zwężka do jednego pasa. Jadę akurat lewym pasem a przede mną gość się wlecze, w pewnym momencie zjechał i co widzę? Pusty pas no to fru jedziemy do zwężki ale nieeee nagle z prawego pasa wyskakuje szeryf w czerwonej scanii, klakson heble i ucieczka na pobocze, ledwo się zmieściłem -,- za nim kolejny nienormalny jak zobaczył mnie w lusterku sru do barierki zajechać mi drogę no to ja tym razem na prawo no bo nie wbiję się w ciężarówkę przy 50/60 km/h….ci ludzie są nienormalni..

    • Bobi napisał(a):
      13
      0

      Dziwi mnie fakt, że ci wszyscy pseudo kierowcy, tym gorzej że zawodowi, jeżdżą po drogach. Policja powinna wyłapywać takich “szeryfów” i przymusowo kierować na testy psychologiczne, bo skoro tak postępuje i nie rozumie prostej zasady “suwaka” to jak może rozumieć inne zagrożenia na drodze? To jak idiota z nabitym pistoletem w dłoni, wystrzeli albo i nie?

  • ... napisał(a):
    28
    1

    Serio?! Niby zawodowy kierowca, a zachowuje się jakby mózg zostawił w inkubatorze…

  • marcin napisał(a):
    27
    0

    Bez skrupułów walił bym w tego ostatniego tira. Dostał by mandat za kolizję, składka ubezpieczenia poszła by do góry, to by się kasztan nauczył. 🙂

    • bazyliszek14 napisał(a):
      3
      2

      Ta, tylko ze on zapewnie pracuje jako kierowca wiec składkę płaci firma

      • abc napisał(a):
        0
        0

        Teraz jak jezdzisz nawet w firmie i nie swoim tirem, to po szkodzie OC skladki lecą Ci w dół.

    • rafiki napisał(a):
      6
      0

      Tak bym podjechal do tego tira ostatniego ze nie ma ciula musial by zawadzic na zyletke a kazdy jego ruch i h.. rysuje

      • Franq napisał(a):
        1
        0

        Kierowcy często na umowie mają najniższą krajową tylko że mają bardzo wysokie premie (przynajmnije co robią 24h x5 czyli międzynarodowi), jak raz mu taką premie zdejmą to się nauczy:P

  • miki napisał(a):
    14
    0

    konieczna szybka nowelizacja prawa dla takich cymbałów

  • andy napisał(a):
    11
    0

    jeżeli zawodowy to szybko straci prawko z taką jazdą i zostanie mu tylko cieciowanie

  • Jacek napisał(a):
    9
    0

    I przez takich kretynów na zwężkach zawszę są korki, ale to tylko w Polsce, Polak z czegoś musi słynąć

  • cichy napisał(a):
    15
    0

    co się dziwicie – wystarczy posłuchać CB, żeby się przekonać jaka to “elita intelektualna” powozi tir’ami

  • WaldeMar napisał(a):
    0
    0

    Jedno mnie zastanawia… ale tak szczerze. Gdybym miał auto na którym mi już nie zależy, to czy w przypadku gdyby w okolicy 1:02 spowodował kolizję z ciężarówką to kto by odpowiadał za jej spowodowanie? Ja, czy kierujący który wymusił (zmieniał pas mimo że był już zajęty)…

    • tomek napisał(a):
      18
      0

      Widać że ciężarówka zmieniała pas ruchu z prawego na lewy przez co zmusiła kierującego samochodem osobowym z kamerką do zatrzymania się i to już jest jedno wykroczenie. Gdy ciężarówka była już na lewym pasie kierowca samochodu osobowego postanowił zmienić pas ruchu na prawy i tak zrobił. Wówczas ciężarówka znów chciała zmienić pas ruchu i to zrobiła – nie ustępując pierwszeństwa samochodowi z kamerką. Gdyby kierujący osobówką pojechał prosto i uderzył w samochód ciężarowy albo kierujący ciężarówką zahaczył samochód osobowym wówczas to kierujący CIĘŻARÓWKĄ jest sprawcą kolizji a jest to nieprawidłowa zmiana pasa ruchu, poprzez nieustąpienie pierwszeństwa samochodowi poruszającemu się tym pasem na który ciężarówka chcę wjechać.

      • kolasov napisał(a):
        0
        0

        dobrze powioedeziane, jakby mi sie spieszyło i szkoda mi auta to bym hamował, trudno tot ylko połmozg smierdzacy tirowiec po podstawówce, ale np jakas słuzbowka bym walił niech idiota płaci

  • Łukasz napisał(a):
    5
    0

    Temu ostatniemu debilowi to bym dojechał bliżej. Tak żeby samochód był 15 cm od tira. Ciekawe co by wtedy zrobił.

  • riesling napisał(a):
    3
    0

    Przypomina się:

    I shot the sheriff. – Oh, Lord.
    But I swear it was in selfdefence.

  • Krzysiek napisał(a):
    9
    0

    Takich idiotów należy z miejsca i permanentnie pozbawić uprawnień.
    “Szeryfowie”, to banda niereformowalnych, samozwańczych, obłąkańców, którym wydaje się, że “wiedzą lepiej” jak powinno się jeździć po drogach, dając w praktyce popisy skrajnej głupoty, połączonej z kompletnym brakiem znajomości PRD, nieskalanych choćby cieniem pomyślunku – tym co robią paraliżują kompletnie drogi, tworząc kilometrowe zatory, prokurując tylko niebezpieczeństwo na drodze.
    Jeżeli chodzi o tego ostatniego kierowcę TIRa (z nagrania powyżej), to złamał przepisy, zmienił pas, bez uprzedniej sygnalizacji manewru, zupełnie bez powodu i zablokował drogę (oba to wykroczenia, za które są mandaty). Najbardziej irytujące jest w tym wszystkim to, że do prowadzenia TIRa, trzeba mieć “zawodowe prawo jazdy”, czyli przejść dodatkowe szkolenia, zdać egzaminy teoretyczny oraz praktyczny, mało tego trzeba także regularnie przechodzić testy psychologiczne….wszystko to jest wymagane, gdyż są to pojazdy o dużych gabarytach, które bardzo ciężko się prowadzi, wykonywanie nimi nawet najprostszych manewrów jest ciężkie i niebezpieczne, zarówno dla kierowcy tego typu pojazdu, jak również dla pozostałych uczestników ruchu. Dlatego też kierować nimi powinni odpowiedzialni ludzie, o dużych umiejętnościach w jeździe i znakomitej znajomości PRD, mający dodatkowo refleks i nerwy ze stali – to co pokazał kierowca z nagrania, dyskwalifikuje go z miejsca, jako kierowcę samochodu ciężarowego.

    • robbi napisał(a):
      2
      32

      Pojazd z kamerką widząc znak zwężenie drogi do prawego pasa powinien zjechać na prawo nie próbując blokować drogi i proszę nie mówić o jakimś jeżdżeniu na zamek. Łamie przepisy omijając trzy razy pojazdy które nie zmieniły swojego pasa na prawy i przejeżdża przekraczając ciągłą linię. Próbuje wymusić pierwszeństwo przejazdu na pojeździe ciężarowym oraz blokuje pas ruchu,a następnie (domniemywam) zmienia pas ruchu bez sygnalizacji kierunkowskazami.
      Jeśli wszyscy by zmienili pas odpowiednio wcześnie , trochę wolniej ale płynnie przejechali by wszyscy i bez bólu.
      Co do jeżdżenia i zachowania przez kierowców ciężarówek proszę spróbować pojeździć w nocy gdzie niema na drogach tyle osobówek to zobaczycie kulturę i zachowanie kierowcy zawodowego .
      więcej szacunku wzajemnie . Pozdrawiam

      • Mateus napisał(a):
        8
        0

        Jeszcze się tobą ktoś zajmie jakbyś próbował być takim szeryfem. Jest zwężenie dojeżdża się do końca i wtedy zjeżdża na prawy pas. Samochody jadące prawym pasem wpuszczają jeden z lewego i jadą za nim następnie drug wpuszcza z lewego pasa i jedzie za nim

        • robbi napisał(a):
          2
          18

          ja nie mam zwyczaju tak robić ale wjeżdżający nagminnie (wpychający) powodują że pas prawy stoi bo myszą wpuszczać tych z lewej dla mnie to nienormalne …..
          Nie rozumie też nazewnictwa szeryf , czyli że co ? mały nauczy dużego jeździć ? czy jak?
          Może ciągnąc temat badań to powinni zrobić we wszystkich pojazdach służbowych nawet osobowych tachografy i obowiązkowe badania dla wszystkich , jeśli uważają się za takich dobrych kierowców to powinni mieć zawodowe prawo jazdy i ograniczony czas pracy i jazdy jak inni zawodowcy dla ich bezpieczeństwa.

          • Anonim napisał(a):
            10
            0

            Odnośnie twojego opisu z pierwszego posta, żeby wszyscy jechali jednym pasem i będzie dobrze. No to wyobraź sobie, że jedziesz sobie spokojnie autostradą (czy dowolną inną drogą) lewym pasem i nagle pojawia się korek na prawym pasie. Nie było żadnych znaków. Zmieniasz pas i stoisz? Tak na wszelki wypadek? A skąd wiesz czy to przez zwężenie za ileś tam km? Może np. za 2 km jest zjazd i wszyscy stoją żeby tam zjechać? A ty chciałeś jechać prosto i tracisz godzinę czasu, bo musisz stanąć w korku jak taki jest (i go wydłużyć)?

            Załóżmy, że tak nie zrobisz (tzn. jedziesz dalej lewym, bo nie wiesz dlaczego jest korek). Nagle widzisz znak “zwężenia” z lewego na prawy (za 1000 m). No to żeby nie być “chamem” chcesz zmienić pas od razu, prawda? No ale już ominąłeś ileś tam innych samochodów, tak? To czyni cię przecież wpychającym się “chamem”!

            No to pomyśl: czy nie lepiej, żeby wszyscy jechali do końca i tam na końcu wjeżdżali raz z jednego pasa i raz z drugiego? Wtedy nie będzie takich patologii, że ktoś się wpycha przed innych, bo nie będzie miał na to miejsca! Wszyscy byliby sprawiedliwie tak samo szybko za tym zwężeniem, prawda?

            Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie tylko do ciebie to dotrze, ale też jak zrozumiesz to będziesz uświadamiał innych.

          • Mateus napisał(a):
            3
            0

            Może należy przeżyć to wasze pokolenie buraków i będzie normalnie na tych drogach. Jest cały pas wolny a wszyscy się kiszą na jednym pasie. A można jechać normalnie czyli każdy z prawej wpuści jednego z lewej. Teraz kiedy coraz więcej ludzi wie co to jest suwak to działania ludzi blokujących mogą spotkać się z nerwowymi reakcjami. Co to znaczy żeby ktoś zajeżdżał drogę i utrudniał jazdę. Są miejsca gdzie są już znaki nakłaniające jazdy na suwak a i tak samochody jadące prawym pasem nie mogą znieść ze ktoś pomyślał i mija wszystkich lewym pasem. To tak jak na przełomie lat 70 – 80 ktoś wpychał się po za kolejkę po mięso

            • Maniek napisał(a):
              1
              0

              A moim zdaniem nie byłoby całej tej agresji w takich sytuacjach gdyby nie fakt, że jest OGROMNA ilość cwaniaczków w fajnych wozidłach, dla których suwak to jedno auto z prawego pasa i kilka z lewego. Do tego jak doda się analfabetów drogowych, którzy jadąc/tocząc się lewym pasem muszą 200-300 metrów przed końcem wypychać się na prawy to irytacja tych co muszą jechać cały czas prawym (tirowcy) sięga zenitu bo stoją 2x dłużej niż powinni….trochę to przykre

              • Olo napisał(a):
                1
                0

                Maniek, ale kto broni kierowcom ciężarówek również jechać lewym? Stoją 2x dłużej na własne życzenie.

                • Maniek napisał(a):
                  0
                  0

                  Olo Olo…”na własne życzenie”…ech aż szkoda to komentować. Takie oto właśnie myślenie i zachowanie produkuje “szeryfów” oraz AGRESJĘ na drodze….

      • Artur napisał(a):
        4
        0

        Znak go jedynie informuje, że będzie zwężenie pasa. Nie ma tam od razu nakazu zmiany pasa ruchu, tylko dlatego, że postawiony jest znak informujący o zwężeniu. Po to są dwa pasy, żeby je w pełni wykorzystać w takiej sytuacji, a nie stać jak stado baranów przed zarżnięciem w 4 km korku… W kilku krajach jazda na zamek jest wręcz obligatoryjna i wpisana w przepisy. To, że u nas nie, nie oznacza, że nie można jej stosować, skoro już nie raz udowodniono, że ogranicza korki i znacznie upłynnia jazdę – jeśli wszyscy ją jednakowo stosują. Bez żadnego kozaczenia, szeryfowania, itp. Mnie jest wszystko obojętne za kim wjadę, albo przed kogo – takim pseudo-kierowcom najwyraźniej chodzi i ich przerośnięte ego.
        Swoją drogą mnie bardzo śmieszy używanie pojęcia kierowca zawodowy – to, że “zdają” dodatkowe testy, itp. nie czyni ich lepszymi kierowcami. Poza tym znając “polską myśl szkoleniową” trudno jest czegoś takiego nie zaliczyć – miałem okazję przechodzić psychotesty, bo w pracy wymyślili sobie, że muszę zrobić badania, żeby użytkować prywatny pojazd do celów służbowych. Można to podsumować jednym zdaniem – pic na wodę, fotomontaż. Trzeba mieć znikome IQ, żeby to oblać, albo być kompletnie niedowidzącym.

  • Bars napisał(a):
    4
    0

    Jakim cudem taki jeden z drugim wioskowy głupek otrzymał uprawnienia na jazdę po polskich drogach??? Czyżby prawo jazdy (jeśli je w ogóle mają) robili w Bangladeszu? No i oczywiście jakim prawem śmią nazywać się “kierowcami zawodowymi” – takimi zachowaniami nie kwalifikują się nawet na kartę rowerową!

  • LeeLook napisał(a):
    1
    0

    Ten debil z ciężarówki już pewnie nieraz został wydymany przez kierowców osobówek, którzy zwinnie zajęli jego miejsce na prawym pasie, więc był przygotowany i szybko zajechał drogę nagrywającemu – tak tak, ZAJECHAŁ. Wreszcie trafi na kogoś, komu nie będzie szkoda auta i czasu, i kto naciśnie na hamulec troszkę później, przez co naprawi swoje auto z OC ciężarowego szeryfa!

  • cichyzorro napisał(a):
    9
    0

    Pytanie. Czy autor wysłał już nagranie na Policję? Jeśli nie to proszę o wysłanie tego nagrania na wiadomą stronę. Lub proszę o nadesłanie oryginału nagrania na mój adres mailowy oraz o kontakt ze mną. Chciałbym aby tym pseudo kierowcom nie upiekło się takie zachowanie na drodze.

  • edw napisał(a):
    4
    0

    Dopóki nie będą wszyscy “szeryfowie” zgłaszani na policję, to nic się nie zmieni. Chama inaczej nie wychowasz niż karami.

  • Kris napisał(a):
    2
    2

    Ciekaw jestem tylko czy gdyby przed samym końcem zwężenia na lewym pasie czekała ciężarówka próbująca zjechać “na zamek” to czy cwaniak z auta z kamerką by ją wpuścił przed siebie… W zasadzie to chyba retoryczne pytanie…

    • Ja78 napisał(a):
      2
      0

      Jakby stała grzecznie sygnalizując kierunkowskazem chęć zmiany pasa, to nie jeden by wpuścił, ale to świadczy o kulturze jazdy.
      Niestety kultura jazdy w naszym kraju jest na bardzo niskim poziomie. Począwszy od zazdrośników w gorszych autach, a kończąc na takich właśnie szeryfach.

    • cichy napisał(a):
      4
      0

      każdy sądzi wg siebie – nie każdy jest burakiem

  • lol napisał(a):
    0
    4

    I ‘tirówka’ wydymała parszywego cwaniaka! :))

  • Patryk napisał(a):
    3
    1

    3/4 szeryfów to kierowcy tira, debile zdali prawko w wojsku za free, albo za 2 kaczki i świnie…

  • edzio021 napisał(a):
    0
    0

    1:04 Mogłeś jeszcze bliżej podjechać pod tę ciężarówkę tak aby nie mógł wyjechać i albo by cofał albo by ciągną po twoim aucie

Skomentuj...

Ostatnie wpisy

Szukaj

  • Lip 21 2017
    “Wypadek nie do uniknięcia”
  • Lip 21 2017
    Poślizg na parkingu
  • Lip 21 2017
    “Wydymany” szeryf
  • Lip 20 2017
    “Łatwo nie jest…”
  • Lip 20 2017
    Zderzenie z pociągiem relacji Warszawa – Bohumin
  • Archiwa

  • PARTNERZY:

  • POSTY GOŚCI